Jerzy Krawczyk

TETA w branży chemicznej

Petrochemia Blachownia S.A. z Kędzierzyna-Koźla, producent podstawowych chemikaliów organicznych, zakończyła wdrożenie zintegrowanego systemu wspomagającego procesy zarządzania TETA 2000. Pakiet wrocławskiego producenta wspomaga obsługę procesów w obszarze finansowym, logistycznym oraz kadrowo-płacowym. Uruchomienie systemu, w zakresie funkcjonalności powielającej zakres eksploatacji pakietu TETA_C, nastąpiło już po 3 miesiącach od momentu rozpoczęcia prac wdrożeniowych. „Współpracujemy z TETĄ już od […]

TETA w branży chemicznej więcej »

TETA rozbudowuje kanał partnerski

TETA S.A. nawiązała współpracę z kolejnym partnerem. Firma CNS Solutions z Warszawy, integrator systemów informatycznych, podpisała umowę o współpracy w zakresie dystrybucji oprogramowania, którego producentem jest TETA. Umowa obejmuje także zakup systemu TETA Biznes Partner oraz TETA CRM, które CNS wdroży na potrzeby własnego przedsiębiorstwa. Pakiet TETA Biznes Partner – przeznaczony na rynek małych i

TETA rozbudowuje kanał partnerski więcej »

Mobilna TETA optymalizuje pracę handlowców

TETA, wrocławski producent systemów wspomagających zarządzanie, zintegrował system TETA_2000 z oprogramowaniem ITERA firmy doradczej KMConsulting. Rozwiązanie, dzięki wykorzystaniu systemu GPS, optymalizuje czas i koszt utrzymania sieci handlowców w terenie. Jednocześnie pracownicy za pomocą urządzeń mobilnych takich jak palmtop, notebook czy telefon komórkowy – z wykorzystaniem transmisji GPRS – mają dostęp do aktualnej oferty firmy i

Mobilna TETA optymalizuje pracę handlowców więcej »

Raport IDC: Prawie 1/3 rynku wybrało z TETA_Personel

Z przeprowadzanych przez IDC badań rynku zaawansowanych systemów płacowo-kadrowych (HRM) wynika, że prawie 1/3 dużych i średnich przedsiębiorstw, które zdecydowały się na zakup aplikacji kadrowo – płacowej, wybrała TETA_Personel. Wynik 32,0% rynku daje TECIE pierwszą pozycję wśród producentów tego typu oprogramowania w Polsce. Do końca pierwszej połowy 2003 roku ponad 600 przedsiębiorstw w Polsce zdecydowało

Raport IDC: Prawie 1/3 rynku wybrało z TETA_Personel więcej »

Internetowy Help Desk dla Klientów TETY

TETA uruchomiła internetowy Help Desk, który ma wspomóc istniejący już serwis telefoniczny. Dzięki konsoli uruchamianej przez przeglądarkę internetową Klienci będą mogli zgłaszać problemy oraz korzystać z ogromnej bazy wiedzy, w której są przechowywane najczęściej spotykane zapytania oraz rozwiązania stosowane przez inne firmy. Serwis dostarcza najświeższych informacji dotyczących produktów oraz umożliwia pobranie aktualizacji oprogramowania. „Nasi Klienci

Internetowy Help Desk dla Klientów TETY więcej »

TETA_Personel w Grupie Allianz Polska

TETA S.A. rozpoczęła wdrożenie systemu TETA_Personel w Grupie ALLIANZ Polska. Aplikacja będzie obsługiwała wszystkie spółki Grupy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Allianz jest kolejnym, po m.in. PKO/Handlowy PTE, Commercial Union, Hestia Insurance i Winterthur klientem TETY z branży finansowo-ubezpieczeniowej. „Zdecydowaliśmy się na wymianę oprogramowania kadrowo-płacowego, ponieważ wykorzystywany dotychczas system zaczął być dla nas niewystarczający. Wybierając

TETA_Personel w Grupie Allianz Polska więcej »

Konkurs w TETA

Bezpłatne licencje na system TETA CRM oraz rabaty na zakup nowej aplikacji mogą wygrać firmy, które wezmą udział w konkursie zorganizowanym przez TETA S.A. , wrocławskiego producenta systemów wspomagających zarządzanie. „Konkurs na stronach TETY jest skierowany w głównej mierze do małych i średnich przedsiębiorstw, które mają świadomość roli, jaką odgrywają właściwe relacje z klientami, jednak

Konkurs w TETA więcej »

Scroll to Top