Joanna Pawlak

Ruszyła kampania wizerunkowa WPmobi

Pod koniec sierpnia Wirtualna Polska – pod marką WPmobi – oficjalnie wystartowała jako wirtualny operator komórkowy. Z początkiem września rozpoczyna się intensywna kampania reklamowa tej oferty. „Naszą grupą docelową są osoby w wieku 15-24, z dużych miast, korzystające z Internetu oraz pre-paidów – czyli takie, które po pierwsze mają sceptyczny stosunek do reklam, a po […]

Ruszyła kampania wizerunkowa WPmobi więcej »

Start kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski

7 maja 2007 ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski pod hasłem Ściągniesz z nas wszystko. Kampania – oparta na koncepcji, że WP to portal, w którym można znaleźć wszystkie potrzebne informacje kierowana jest do młodych ludzi w ośmiu największych miastach w Polsce (m.in. Trójmiasto, Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków, Katowice) i wykorzystuje takie media, jak: kino

Start kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski więcej »

Charytatywnie w WP.PL

Na stronach Wirtualnej Polski odbywa się wielka aukcja dzieł sztuki współczesnej, z której dochód przeznaczony zostanie na wsparcie realizacji projektów edukacyjnych i wychowawczych realizowanych przez Grupę Pedagogiki i Animacji Społecznej Warszawa Praga Północ. Do wyjątkowej charytatywnej akcji 'Inne Spojrzenie’ włączyli się znakomici polscy artyści, zarówno ci już znani, jak i początkujący. Obok wybitnych nazwisk na

Charytatywnie w WP.PL więcej »

Zmiany w Biurze Reklamy WP

Biuro Reklamy WP wzmocnili w ostatnich dniach nowi pracownicy, co kończy kilkumiesięczny proces reorganizacji biura. Na początku roku Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży Wirtualnej Polski, informowała o znacznych zmianach, które czekają Biuro Reklamy portalu. Stanowisko Kierownika Biura Sprzedaży dla Klientów Korporacyjnych WP objął Michał Tober, dotychczas pracownik CR Media Consulting. Przebudowano dział sprzedaży

Zmiany w Biurze Reklamy WP więcej »

Reklama w WP pod znakiem nowych klientów

Biuro Reklamy Wirtualnej Polski postawiło na nowych Klientów, wiosnę i cyfrę 15. Każdy z reklamodawców, który w okresie 15 kwietnia – 15 maja zdecyduje się na zamówienie kampanii promocyjnej na stronach portalu otrzyma 15% dodatkowego rabatu (promocyjny rabat jest dodawany do rabatu udzielanego zgodnie z cennikiem). Warunek jest jeden: Klient musi pierwszy raz korzystać z

Reklama w WP pod znakiem nowych klientów więcej »

Nowy Link Sponsorowany w WP i NetSprint.pl

Wirtualna Polska i NetSprint.pl otwierają nowy etap współpracy. W wyniku zawartej umowy Reklamodawcy zainteresowani Linkami Sponsorowanymi zyskują możliwość jednoczesnej promocji zarówno na stronach Wirtualnej Polski, jak i sieci partnerskiej NetSprint.pl. Tworzy to unikalną możliwość połączenia dużego zasięgu z precyzyjnym dotarciem do Użytkowników. W wyniku umowy Klient Wirtualnej Polski wykupując link sponsorowany lub boks reklamowy będzie

Nowy Link Sponsorowany w WP i NetSprint.pl więcej »

Scroll to Top