Joanna Pawlak

WP reorganizuje biuro reklamy

Wirtualna Polska reorganizuje pracę Biura Reklamy rozpoczynając nowy etap we współpracy z klientami. Nowym kierownikiem Biura Sprzedaży dla Klientów Korporacyjnych WP został Michał Tober. Polityka sprzedażowa firmy ulega systematyczniej zmianie. Portal podnosi jakość pracy Biura Reklamy, zwiększając liczbę pracowników i czyniąc go o bardziej konkurencyjnym wobec innych biur reklamy internetowej. 'Stawiamy na kreatywność, elastyczność i […]

WP reorganizuje biuro reklamy więcej »

Większe przychody WP

W listopadzie przychody ze sprzedaży powierzchni reklamowej WP i realizowanych kampanii przyniosły wzrost przychodów o blisko 28% w odniesieniu do października 2004 r. i o 37% w stosunku do września roku 2004. 'Od września 2004 roku zauważamy zwiększone zainteresowanie ofertą reklamową Wirtualnej Polski – mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży WP – Wiążemy

Większe przychody WP więcej »

Rosną przychody Wirtualnej Polski

We wrześniu spółka odnotowała najwyższe w 2004 roku miesięczne przychody gotówkowe. Intensywne działania WP na rynku reklamy internetowej, w tym wprowadzanie nowych rozwiązań reklamowych (WPZasięg, wykorzystanie na szeroką skalę XHTML, marketing mobilny, itp.) zaowocowały znacznym wzrostem przychodów spółki w tej dziedzinie. Tegoroczny okres letni zakończył się aż 121%-owym wzrostem przychodów reklamowych w odniesieniu do analogicznego

Rosną przychody Wirtualnej Polski więcej »

Scroll to Top