K2

Nowa odsłona Volvo S40

Od połowy marca do końca maja trwać będzie kampania reklamowa nowego, całkowicie zmodernizowanego Volvo S40. Model ten cechuje niezwykle wysoki poziom bezpieczeństwa oraz nowatorskie wnętrze rodem z większego modelu. Najbardziej charakterystycznym elementem nowego wystroju kabiny jest unikalna, wolno stojąca kolumna środkowej konsoli, łącząca w elegancki sposób nakładkę tunelu z deską rozdzielczą. Celem działań skierowanych do […]

Nowa odsłona Volvo S40 więcej »

Skuteczny e-mail marketing K2

Marketing bezpośredni on-line, czyli e-mail marketing to skuteczny, tani i efektywny sposób komunikacji z obecnymi jak i potencjalnymi klientami. W tej konwencji K2 Internet zaprojektowało ciekawą kampanię promocyjną dla firmy SAP Polska. 16% tyle wyniósł CTR kampanii e-mailngowej promującej nowe oprogramowanie SAP Business One. Agencja K2 postanowiła samodzielnie rozwijać rynek marketingu bezpośredniego on-line, czyli e-mail

Skuteczny e-mail marketing K2 więcej »

Kampania IKEA w Internecie

Agencja interaktywna K2 przygotowała kampanię w Internecie dla letniej wyprzedaży w sieci sklepów IKEA. Głównym celem kampanii jest poinformowanie internautów o sezonowej wyprzedaży organizowanej przez sieć sklepów IKEA. Ma ona zachęcić klientów do wizyty w sklepach i skorzystania z promocji. Dodatkowym zadaniem jest zwiększenie częstotliwości odwiedzin i oglądalności serwisu http://www.ikea.pl. Grupę docelową stanowią osoby w

Kampania IKEA w Internecie więcej »

Scroll to Top