K2

NOKIA klientem Wunderman Polska

Agencja marketingu zintegrowanego Wunderman Polska wygrała przetarg na obsługę firmy Nokia – światowego lidera w dziedzinie komunikacji bezprzewodowej.

K2 wraz z BURN walczy z symptomem NRUB

W ramach obsługi Coca-Cola Poland Services, K2 przygotowała nową odsłonę witryny www.burn.pl. Całość oparta jest o zabawę skojarzeniem z tajemniczą przypadłością – NRUB – Nagłą Reakcją Uśpienia Bezwarunkowego, czerpiącą swoją nazwę z odwrócenia słowa BURN.

Grupa K2 zanotowała najlepsze w swojej historii wyniki

Grupa K2 zanotowała najlepsze w historii wyniki finansowe, kontynuując 8 letni okres, w trakcie którego w każdym roku udawało się zwiększyć ta przychody jak i zyski. Przychody ze sprzedaży grupy K2 przekroczyły w roku 2008 kwotę 40 mln zł, co stanowi wzrost o blisko 60% . W odrobinę wyższym tempie wzrósł zysk netto zamykając się kwotą 2,7 mln zł.

K2 przygotowała nową odsłonę portalu playmobile.pl

Portal playmobile.pl to pierwsza tak duża realizacja zespołu obsługowego K2 dla Play w tym roku, będąca wynikiem wygranego w styczniu 2009 r. konkursu na obsługę marki PLAY w obrębie kompleksowych działań interactive. Kontynuacja współpracy obejmuje stworzenie nowego portalu operatora oraz jego obsługę stałą, a także przygotowanie kreacji dla kampanii internetowych.

Burger King – nowa odsłona

Pod adresem www.burgerking.com.pl internauci mogą korzystać z serwisu o odświeżonej, wyrazistej grafice oraz udoskonalonej nawigacji, zapewniającej szybszy dostęp do informacji. Fani marki znajdą tu wiele ciekawostek o ulubionych produktach, w tym tabelę wartości odżywczych, a osoby szukające pracy – aktualne oferty zatrudnienia z podziałem na miasta i stanowiska.

Przewiń do góry