Karol Kowalski

Zmiany w strukturach sprzedaży Cormedia

Dom mediowy Cormedia wyodrębnił ze swoich struktur sprzedaży nową jednostkę – dział sprzedaży bezpośredniej. Nowy zespół wraz z działem sprzedaży agencyjnej będzie podlegał nowo utworzonemu stanowisku dyrektora handlowego. Dział sprzedaży bezpośredniej tworzą obecnie trzy osoby: Katarzyna Tyburska, Urszula Podsiadło oraz Dorota Kochańska. Wyodrębnienie ze struktur sprzedaży działu klientów bezpośrednich było konieczne z dwóch zasadniczych przyczyn.

Zmiany w strukturach sprzedaży Cormedia więcej »

BUDOWNICTWOonline nowym liderem wśród biur sprzedaży

Tematyczna sieć reklamowa BUDOWNICTWOonline ma największy zasięg wśród witryn w kategorii Budownictwo i Nieruchomości. Należąca do Cormedia sieć wyprzedziła między innymi IDMnet, Adnet, GazetaDOM.pl czy ARBOmedia. Nowe dane przyniosła publikacja najnowszego badania Megapanel PBI/Gemius za sierpień 2008. Wśród internetowych biur sprzedaży w kategorii Budownictwo i Nieruchomości nastąpiła zmiana lidera. Największy zasięg ma tematyczna sieć reklamowa

BUDOWNICTWOonline nowym liderem wśród biur sprzedaży więcej »

Dom.Money.pl i Taniachata.pl wybierają sieć reklamową

Tworzona przez dom mediowy Cormedia tematyczna sieć reklamowa BUDOWNICTWOonline rozpoczęła współpracę z kolejnymi serwisami. Wśród nowych witryn są między innymi Dom.Money.pl oraz Taniachata.pl. Dom.Money.pl należy do największego polskiego serwisu finansowego Money.pl. Witryna dedykowana jest szeroko pojętemu rynkowi nieruchomości i posiada ponad milionową bazę ofert z rynku pierwotnego i wtórnego. Serwis oferuje swoim użytkownikom między innymi

Dom.Money.pl i Taniachata.pl wybierają sieć reklamową więcej »

Budownictwo w Cormedia rośnie na wiosnę

Tematyczna sieć reklamowa BUDOWNICTWOonline powiększyła się na wiosnę o sześć nowych serwisów. Tym samym łączny zasięg sieci osiągnął ponad milion trzysta tysięcy użytkowników. Rozwijana przez dom mediowy Cormedia sieć BUDOWNICTWOonline jest poświęcona tylko budownictwu. Tworzy ją obecnie ponad dwadzieścia witryn adresowanych do wszystkich internautów zainteresowanych prywatnie lub zawodowo budową, remontem lub sprzedażą domu/mieszkania, aranżacją wnętrz

Budownictwo w Cormedia rośnie na wiosnę więcej »

Cormedia poszerza swoje portfolio

Serwis meble.pl dołączył do tworzonej przez Cormedia tematycznej sieci reklamowej BUDOWNICTWOonline. Według badania Megapanel PBI/Gemius meble.pl to jeden z czołowych serwisów w kategorii „Budownictwo i nieruchomości” w polskim Internecie. Serwis meble.pl to szósta co do wielkości witryna w polskim Internecie w kategorii „Budownictwo i nieruchomości”. Każdego miesiąca strony meble.pl odwiedza ponad 250 000 użytkowników (real

Cormedia poszerza swoje portfolio więcej »

Scroll to Top