Karol Kowalski

Cormedia – nowy dom mediowy na rynku reklamy online

W styczniu 2008 roku oficjalnie rozpoczął działalność nowy dom mediowy Cormedia, specjalizujący się w planowaniu i emisji kampanii reklamowych w Internecie. Cormedia w ramach swojej działalności zajmie się również tworzeniem tematycznych sieci reklamowych. Dom mediowy Cormedia powstał w grudniu 2007, a jego zespół tworzą osoby od wielu lat związane z reklamą internetową. Dyrektorem Generalnym firmy […]

Cormedia – nowy dom mediowy na rynku reklamy online więcej »

Trendz.pl w sieci IDMnet

Sieć reklamy internetowej IDMnet rozpoczęła współpracę z Trendz.pl. Serwis jest wortalem społecznościowym o charakterze trendotwórczym skierowanym do mieszkańców dużych miast. Trendz.pl wejdzie w skład pakietu Premium club&music oferowanego przez IDMnet. Trendz.pl rozpoczął swoją działalność w styczniu 2007. Misją serwisu jest selekcjonowanie wszystkiego co interesujące w przestrzeni miejskiej, zwłaszcza wielkomiejskiej. Wortal zawiera część społecznościową – klub.trendz.pl

Trendz.pl w sieci IDMnet więcej »

Wiara.pl w sieci IDMnet

Sieć reklamy internetowej IDMnet nawiązuje współpracę z serwisem wiara.pl. To czołowy wortal opiniotwórczy o tematyce religijnej w Polsce. Stanie się on uzupełnieniem oferowanego przez IDMnet pakietu premiumOpinie. Wortal wiara.pl istnieje od 2001 roku. W ciągu ostatnich lat osiągnął pozycję głównego serwisu społeczno-religijnego w Polsce. Witryna jest adresowana zarówno do ludzi wierzących, poszukujących, jak i niewierzących.

Wiara.pl w sieci IDMnet więcej »

Prawnicze nowości w IDMnet

Sieć reklamy internetowej IDMnet rozpoczyna współpracę z serwisem e-prawnik.pl. Jest to jedna z najpopularniejszych i największych witryn internetowych dostarczających porad prawnych zarówno indywidualnym odbiorcom, jak i małym i średnim firmom. Jednocześnie IDMnet wprowadza do swojej oferty nowy pakiet specjalny o nazwie premiumPrawo. Serwis e-prawnik.pl funkcjonuje od 2000 roku i dostarcza fachowych porad prawniczych osobom prywatnym

Prawnicze nowości w IDMnet więcej »

IDMnet sprzedaje AWR Wprost

Sieć reklamy internetowej IDMnet nawiązała współpracę z AWR Wprost, wydawcą tygodnika Wprost, jednego z najpopularniejszych w kraju tygodników opinii. IDMnet będzie sprzedawać powierzchnie reklamową i obsługiwać kampanie wszystkich witryn należących do wydawcy. Wraz z rozpoczęciem współpracy z Wprost sieć wprowadza także do swojej oferty pakiet premiumOpinie, w skład którego wchodzą najbardziej prestiżowe tytuły informacyjne obsługiwane

IDMnet sprzedaje AWR Wprost więcej »

club&music – nowość w sieci IDMnet

Sieć reklamy internetowej IDMnet wprowadza do swojej oferty pakiet Premium o nazwie club&music. W skład nowego pakietu wchodzą wyselekcjonowane witryny o charakterze klubowo-muzycznym, dzięki czemu reklamodawcy otrzymują precyzyjne narzędzie umożliwiające dotarcie do atrakcyjnej grupy odbiorców. Witryny z pakietu club&music to bogata oferta nowoczesnych serwisów muzyczno-rozrywkowych stawiających na interakcję z użytkownikami. Wartość tej grupy witryn stanowią

club&music – nowość w sieci IDMnet więcej »

IDMnet stawia na rozrywkę i muzykę

Sieć reklamy internetowej IDMnet w roku 2007 planuje intensywnie rozbudować swoje portfolio witryn o charakterze rozrywkowo-muzycznym. Jest to jeden z elementów nowej strategii sprzedaży przyjętej przez sieć. Pierwszym krokiem w tym kierunku jest rozpoczęcie współpracy z serwisem cgm.pl – Codzienną Gazetą Muzyczną. Codzienna Gazeta Muzyczna – www.cgm.pl – powstała w 2000 roku na bazie sukcesu

IDMnet stawia na rozrywkę i muzykę więcej »

Scroll to Top