Krzysztof Dębowski

Nowy wygląd SARE

System, z którego korzysta już ponad 120 klientów, został poddany po raz pierwszy tak gruntownej zmianie layoutu. Całość zaprojektowano zgodnie z obowiązującymi trendami, przy czym bazowano w dużym stopniu na sugestiach klientów i użytkowników. Nowy wygląd SARE zapewnia bardziej intuicyjne korzystanie z systemu. Jasne tło i kontrastowe nagłówki nadają całości bardziej czytelnego charakteru. Ujednolicone zostały …

Nowy wygląd SARE więcej »

Poczta elektroniczna pod lupą

Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE już po raz trzeci podjęła się zbadania, w jaki sposób Polacy korzystają z poczty elektronicznej. Ankieta dostępna jest od 12 czerwca do 16 lipca pod adresem www.sare.pl/ankieta. Tegoroczne badania mają dostarczyć szeregu praktycznych informacji, które pozwolą zainteresowanym podnieść jakość prowadzonych działań e-mail marketingowych. Patronat branżowy nad wydarzeniem objęło …

Poczta elektroniczna pod lupą więcej »

SARE członkiem SMB

SARE, pierwsza polska firma specjalizująca się w e-mail marketingu, została przyjęta w poczet członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Aktywny udział w pracach organizacji pomoże firmie w dalszym rozwoju systemu SARE i dostosowywaniu oferty do zmieniających się trendów. – Uczestnicząc w pracach Stowarzyszenia, chcemy reprezentować naszych Klientów i dbać o standardy wspierające ich w prowadzeniu działań z …

SARE członkiem SMB więcej »

SARE wprowadza obsługę RSS

Firma SARE udostępniła możliwość dystrybucji informacji poprzez kanał RSS. Obecnie każdy użytkownik systemu SARE może dostarczać newslettery, wykorzystując zarówno pocztę elektroniczną, jak i alternatywny sposób komunikacji przez Internet, jakim jest RSS. Nowa funkcjonalność daje możliwość dotarcia z komunikatem do większej grupy odbiorców oraz dopasowania sposobu dystrybucji informacji do preferencji subskrybentów. RSS (z ang. Really Simple …

SARE wprowadza obsługę RSS więcej »

100 Klientów SARE

Dziennik ‘Fakt’ jest setnym klientem SARE – pierwszej polskiej firmy specjalizującej się w e-mail marketingu. Gazeta będzie wykorzystywała e-mail marketing do komunikacji z mediami, czytelnikami i reklamodawcami. Gazeta codzienna ‘Fakt’, ukazująca się nakładem wydawnictwa Axel Springer Polska, w pierwszej kolejności wprowadzi newsletter skierowany do mediów. Będzie on przekazywał wybrane informacje z najnowszego numeru dziennika, których …

100 Klientów SARE więcej »

Masterlink wdraża system SARE

Masterlink Express, jedna z największych firm kurierskich, podnosząc jakość przepływu informacji, wdrożyła SARE – narzędzia do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP. Narzędzie to wspierać będzie program lojalnościowy Masterlink, komunikację z pracownikami oraz relacje z klientami. – Specyfika naszej firmy wymaga stałego kontaktu z pracownikami terenowymi, klientami i partnerami biznesowymi. Musimy dostosowywać formy komunikacji do …

Masterlink wdraża system SARE więcej »

Bankier.pl z SARE

Bankier.pl, jeden z największych polskich portali finansowych dołączył do grona użytkowników SARE – pierwszego polskiego narzędzia do e-mail marketingu funkcjonującego w modelu ASP. Celem współpracy pomiędzy firmami jest podniesienie jakości komunikacji z odbiorcami portalu i reklamodawcami. – Na przestrzeni ostatniego roku do 31% wzrósł udział branży finansowej w ogólnych wydatkach reklamowych w Internecie. Naturalne więc …

Bankier.pl z SARE więcej »

Przewiń do góry