Maciej Musioł

Zmiany w IDMnet

Z początkiem kwietnia br. w sieci reklamowej IDMnet następują zmiany personalne. Przebudowie i wzmocnieniu ulega cały dział agencyjny, którego nowym szefem zostanie Paweł Gordon. Do zespołu agencyjnego dołączy także Adam Pachla, którego zadaniem będzie obsługa domów mediowych oraz Grzegorz Majewski. Dział agencyjny odgrywa kluczową rolę w sieci IDMnet. Jego zadaniem jest budowa jak najlepszych relacji […]

Zmiany w IDMnet więcej »

IDMnet o reklamie on-line na targach BUDMA 2007

Na zakończonych niedawno Międzynarodowych Targach Budownictwa BUDMA 2007 miała miejsce dwudniowa „KONFERENCJA Reklama on-line”, której organizatorem była sieć reklamy internetowej IDMnet. Sieć, która jest liderem w planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych dla tego sektora, realizuje w ten sposób swój program edukacji i wymiany wiedzy ze swoimi partnerami i klientami. IDMnet planuje w przyszłości organizować podobne

IDMnet o reklamie on-line na targach BUDMA 2007 więcej »

Maciej Musioł – Dyrektor Generalny IDMnet

IDMnet to jedna z największych sieci reklamy internetowej w Polsce. O sytuacji firmy jak i całej branży reklamy on-line, planach na przyszłość i aktualnych projektach rozmawiamy z Maciejem Musiołem, nowym Dyrektorem Generalnym IDMnet. Redakcja: W czerwcu tego roku objął Pan stanowisko Dyrektora Generalnego IDMnet. Czy oznacza to rewolucyjne zmiany czy raczej kontynuację dotychczasowej „polityki” firmy?

Maciej Musioł – Dyrektor Generalny IDMnet więcej »

IDMnet ma nowego Dyrektora Generalnego

Maciej Musioł objął stanowisko Dyrektora Generalnego internetowej sieci reklamowej IDMnet, wcześniej sprawował funkcję Dyrektora Biura Reklamy i odpowiadał między innymi za sprzedaż reklam i sprawy finansowe. Zastąpił na stanowisku Adama Dybę, który odszedł z firmy. Maciej Musioł związany jest z IDMnet od sześciu lat i jest jednym z twórców sukcesu firmy. W swej dotychczasowej pracy

IDMnet ma nowego Dyrektora Generalnego więcej »

IDMnet uruchomił angielską wersję witryny

IDMnet – jedna z największych internetowych sieci reklamowych w Polsce – uruchomiła angielską wersję swojego serwisu WWW. Jest to pierwsza tego typu inicjatywa wśród polskich sieci reklamy internetowej. Dzięki elastycznemu rozwiązaniu CMS można w każdej chwili przełączać wersję językową dokumentu. W praktyce wygląda to tak, że gdy użytkownik ogląda konkretną podstronę serwisu IDMnet i zmieni

IDMnet uruchomił angielską wersję witryny więcej »

Nowe witryny w MSPtarget

MSPtarget, produkt reklamowy sieci IDMnet, został wzbogacony o nowe branżowe serwisy internetowe. Dzięki temu jego miesięczny zasięg wzrósł do 500 000 unikalnych użytkowników. Małe i średnie przedsiębiorstwa stanowią obecnie siłę napędową Polskiej gospodarki. Przedsiębiorcy poszukują w Internecie rzetelnej informacji gospodarczej, która pomoże im w prowadzeniu ich działalności. Poprzez sieć nawiązują kontakty handlowe i zdobywają nowych klientów.

Nowe witryny w MSPtarget więcej »

Enter i Reporter w sieci IDMnet

Od 1 marca współpracę z siecią rozpocznie Enter.pl, jeden z najpopularniejszych wortali branży IT w polskim Internecie, a także grupa serwisów Reporter.pl. Po przejęciu wydawnictwa LUPUS przez Vogel Burda Communications witryna Enter, podobnie jak i pismo, zmieniła swoją szatę graficzną. Zaowocowało to miedzy innymi dynamicznym wzrostem liczby użytkowników – Enter.pl odwiedza blisko 100 000 osób

Enter i Reporter w sieci IDMnet więcej »

Scroll to Top