Mindshare

Zmiany na stronie MindShare

MindShare Polska odświeżył i zreorganizował swój serwis informacyjny w Internecie. Dodatkowo, oddzielne serwisy otrzymały poszczególne działy specjalistyczne MindShare: BroadMind oraz mOne. Pod adresem mindshare.pl dostępne są wszystkie informacje ogólne o firmie. W sekcji ‘case studies’ można obejrzeć dokładnie opisane przykłady zrealizowanych kampanii, a w części ‘chillout’ poznać zespół od trochę innej – mniej zawodowej – […]

Zmiany na stronie MindShare więcej »

Następca Volvo V40

Z końcem maja rozpoczyna się kampania marki Volvo wprowadzająca następcę modelu V40 – nowe kombi oznaczone symbolem V50. Pierwszy etap kampanii obejmuje takie media jak: telewizja – wykorzystane zostaną stacje niszowe tj. TVN24, TVNturbo, Discovery Channel, Ale kino!, Canal+ oraz National Geographic. nośniki reklamy zewnętrznej o formacie 12×3 magazyny: społeczno-polityczne, life style i motoryzacyjne Istotnym

Następca Volvo V40 więcej »

Kampania Gillete Mach3Turbo online

Rozpoczęła się promocja Gillette „wygraj 100% ostrej jazdy na torze testowym Porsche w Niemczech”. Akcja wspierana jest przez kampanie promującą nowy wariant Mach3Turbo – Champion. Kampania jest prowadzona na rynkach polskim, czeskim, węgierskim i słowackim. Celem kampanii jest poinformowanie grupy docelowej o promocji związanej z produktami Gillette. Kampania prowadzona jest w telewizji. Emisja spotów przewidziana

Kampania Gillete Mach3Turbo online więcej »

Kampania reklamowa online Braun – Silk-epil SoftPerfection

Od połowy kwietnia trwają działania mediowe wspierające wprowadzenie na rynek polski nowej linii depilatorów marki Braun – Silk-epil SoftPerfection. Kampanię wspiera swoim wizerunkiem niemiecka topmodelka Heidi Klum. I faza kampanii obejmuje advertoriale w magazynach kobiecych, m.in. Cosmopolitan, Elle, Oliwia, Zwierciadło, Uroda, Pani. Kolejnym etapem są trwające od początku maja działania w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP,

Kampania reklamowa online Braun – Silk-epil SoftPerfection więcej »

Nowa odsłona Volvo S40

Od połowy marca do końca maja trwać będzie kampania reklamowa nowego, całkowicie zmodernizowanego Volvo S40. Model ten cechuje niezwykle wysoki poziom bezpieczeństwa oraz nowatorskie wnętrze rodem z większego modelu. Najbardziej charakterystycznym elementem nowego wystroju kabiny jest unikalna, wolno stojąca kolumna środkowej konsoli, łącząca w elegancki sposób nakładkę tunelu z deską rozdzielczą. Celem działań skierowanych do

Nowa odsłona Volvo S40 więcej »

Nagroda za najlepsze wykorzystanie internetu dla MindShare

26 lutego 2004 podczas uroczystej gali w Hotelu Westin w Warszawie ogłoszone zostały wyniki czwartej edycji Media Trendu – Konkursu Innowacji w Mass Mediach. Jak co roku, patronat nad imprezą objęło Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA – Oddział w Polsce), a jej organizatorem była Eskadra. Celem konkursu jest wyłonienie ubiegłorocznych innowacji, które znacząco wpłynęły na sytuację

Nagroda za najlepsze wykorzystanie internetu dla MindShare więcej »

Ford Focus C-MAX w internecie

Ford Polska rozpoczął kampanię nowego modelu Focusa – C-MAX. Należący do segmentu MAV (Multi Activity Vehicle) model wprowadzony zostanie na rynek na początku przyszłego roku. Zadaniem kampanii jest zachęcenie potencjalnych klientów do umówienia się na jazdę próbną. Do realizacji tego celu wykorzystano TVN24 , mailing bezpośredni oraz internet. Kampania w internecie, która potrwa do połowy

Ford Focus C-MAX w internecie więcej »

Scroll to Top