Mindshare

Internetowa kampania Kodaka

Kodak Polska prowadzi kampanię promującą aparaty i urządzenia peryferyjne działające w systemie „Easy Share”. System ten umożliwia łatwe robienie, przesyłanie i drukowanie zdjęć cyfrowych. Kampania internetowa potrwa do świąt Bożego Narodzenia. Obejmuje zarówno vortale fotograficzne i komputerowe (emisja pop-underów) jak i wyszukiwarki (słowa kluczowe). Od końca listopada kampania rozszerzona zostanie o sponsoring serwisu foto na […]

Internetowa kampania Kodaka więcej »

Kampania Pfizera w internecie

Pfizer Polska przygotował jednodniową kampanię internetową z okazji „Dnia Rzucania Palenia” (20 listopada). Intensywna kampania przy wykorzystaniu pełnoekranowej reklamy – interstitial (inna nazwa: „poltegrist”) będzie emitowana na portalu onet.pl. Kampania ma na celu wzmocnienie skojarzeń pomiędzy „rzucaniem palenia” a produktem Pfizer. Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego wyodrębniony

Kampania Pfizera w internecie więcej »

Braun po raz pierwszy w internecie

Do końca grudnia 2003 potrwa świąteczna kampania Gillette promująca produkty marki Braun. W swojej kampanii, po raz pierwszy w Polsce, Gillette wykorzysta również internet. Trzonem kampanii online jest sponsoring serwisu świątecznego portalu Onet.pl. Serwis ten został całkowicie dostosowany do kolorystyki Klienta. Oprócz typowej dla serwisów świątecznych tematyki zawiera wiele elementów zachęcających internautów do interreakcji z

Braun po raz pierwszy w internecie więcej »

„Kim jesteś” – Nowa kampania NIKE!

1 października 2002 r. rozpoczęła się nowa kampania firmy Nike – „Kim jesteś” Akcja skierowana jest do młodych, aktywnych kobiet z dużych miast. W trakcie kampanii firma zaprezentuje 6 różnych osobowości – Primadonnę, Joganistkę, Kobietę Akcji, Wygodnicką, Ostrą Zawodniczkę i Siłownioholiczkę. Każdej z nich przypisana została odpowiednia kolekcja ubrań i butów. Celem kampanii jest przybliżenie

„Kim jesteś” – Nowa kampania NIKE! więcej »

Kampania Urodzinowa Volvo

75 lat. Tyle czasu minęło od 1927 roku, kiedy z taśmy produkcyjnej zjechał pierwszy model Volvo. W ciągu tego czasu na drogach pojawiło się ponad 20 milionów samochodów tej marki. Z okazji 75 urodzin Volvo przygotowało specjalną ofertę dotyczącą modeli S40 i V40, które zostały dodatkowo wyposażone w skórzaną tapicerkę, podgrzewane przednie siedzenie oraz okno

Kampania Urodzinowa Volvo więcej »

Virtual Window autorem akcji promocyjnej dla Symantec’a

Pod adresem http://www.virtualwindow.pl/symantec można zagrać i pobrać grę opracowaną przez Virtual Window dla firmy Symantec. Głównym założeniem budowy gry jest skuteczne zainteresowanie grupy docelowej programem Norton AntiVirus. Gra została opracowana w taki sposób by można było zagrać w nią na stronie www: http://www.virtualwindow.pl/symantec jak i pobrać wersję off-line przygotowaną zarówno dla użytkowników komputerów PC jak

Virtual Window autorem akcji promocyjnej dla Symantec’a więcej »

Zmierz się ze Scorpionem!

Na całym świecie rozgrywane są potajemne turnieje piłkarskie, w których udział biorą najlepsi piłkarze świata. Scorpion K.O. – najbardziej wymagający turniej piłkarski – odbywa się z dala od zdenerwowanych trenerów i posępnych, nudnych tradycjonalistów. Scorpion K.O. – to rozgrywki dla futbolowych elit, miejsce na eksperymenty i realizację najśmielszych marzeń. Pomysłodawcą turnieju jest firma NIKE. Stały

Zmierz się ze Scorpionem! więcej »

Scroll to Top