Nasza-klasa.pl

Kaznowski w Naszej Klasie

8 grudnia Dominik Kaznowski rozpoczął współpracę z portalem nasza-klasa.pl. Do końca października, Kaznowski był odpowiedzialny za strategię marek internetowych Agory. W Naszej Klasie zajmie się obszarem business development. W ostatnim czasie Nasza Klasa Sp. z o.o. przeszła szereg zmian związanych z przebudową struktury organizacyjnej i nowym podziałem kompetencji, w wyniku których powstał autonomiczny dział handlowy.

Kaznowski w Naszej Klasie więcej »

Nasza-klasa.pl obchodzi drugie urodziny

Jeden z najpopularniejszych polskich serwisów internetowych obchodzi drugie urodziny. Nasza-klasa.pl zaistniała w polskim Internecie dokładnie dwa lata temu, 11. 11. 2006. Od tego czasu wspomnieniami wymieniło się ponad 15 milionów ludzi. Maciej Popowicz, Paweł Olchawa, Michał Bartoszkiewicz oraz Łukasz Adziński w 2006 roku założyli serwis społecznościowy nasza-klasa.pl. W kilka dni po powstaniu portalu korzystało z

Nasza-klasa.pl obchodzi drugie urodziny więcej »

Nasza Klasa z Allegro

Nasza-klasa.pl nawiązał współpracę z serwisem aukcyjnym allegro.pl. Od dziś Klasowicze mogą w prosty i wygodny sposób uczestniczyć w aukcjach swoich znajomych. Dzięki podjętej współpracy, użytkownicy nasza-klasa.pl będą mogli połączyć swój profil z własnym kontem na allegro.pl. W praktyce, na stronie głównej nasza-klasa.pl pojawi się ikona prowadzącą do mechanizmu pozwalającego na integrację profilu z kontem. Po

Nasza Klasa z Allegro więcej »

Nowy prezes Naszej Klasy

Arkadiusz Pernal dotychczasowy członek zarządu Naszej Klasy Sp. z o.o. na początku listopada obejmie stanowisko prezesa spółki. Maciej Popowicz pełniący tę funkcję do tej pory, zajmie się koordynacją prac stricte związanych z rozwojem samego serwisu. Oddaję spółkę w najlepsze ręce. Chcę skupić się na funkcjonalnym udoskonalaniu NK, stąd taka decyzja. Nie mam wątpliwości, że jest

Nowy prezes Naszej Klasy więcej »

O internecie w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

Nasza-klasa.pl w Polsce, odnoklassniki.ru w Rosji, one.lt na Litwie czy iwiw.hu na Węgrzech – jak pokazują wyniki badania gemiusAudience, w rankingach najpopularniejszych witryn w krajach Europy Środkowo-Wschodniej coraz częściej pojawiają się serwisy społecznościowe. O potencjale reklamowym społeczności internetowych opowiedzą prelegenci międzynarodowej konferencji Internet CEE. Realizowane przez firmę Gemius SA badanie gemiusAudience, jest standardem pomiaru witryn

O internecie w krajach Europy Środkowo-Wschodniej więcej »

Scroll to Top