Polscy pionierzy e-biznesu
Czy w Polsce możliwe jest rozwinięcie i sfinansowanie startup’u na miarę Google czy Twitter? Przyjrzymy się bliżej polskim pionierom polskiego e-biznesu oraz ich sukcesom.
Czy w Polsce możliwe jest rozwinięcie i sfinansowanie startup’u na miarę Google czy Twitter? Przyjrzymy się bliżej polskim pionierom polskiego e-biznesu oraz ich sukcesom.
W sieci załatwiamy mnóstwo spraw, szukamy rozrywki i informacji. Internet staje się w Polsce głównym medium. Czy w najbliższym czasie projekty typu Gadu-Gadu, Nasza Klasa, Wykop czy Fruli.pl staną się ikonami polskiej cyberprzestrzeni?
Ruszyła ogólnopolska kampania wspierająca zaangażowanie marki Carlsberg w cyklu koncertów Live Nation, obejmująca telewizję i Internet. Carlsberg, oficjalne piwo Live Nation, umożliwia konsumentom zdobycie biletów na wszystkie pięć koncertów cyklu: U2, Madonny, Jethro Tull, Chris de Burgh oraz Rammstein. Marka uruchomiła także specjalną stronę internetową www.carlsbergmusic.pl, poświęconą wyłącznie wsparciu Live Nation.
Techcrunch opublikował ranking serwisów społecznościowych pod względem ich wartości i wagi dla rynku reklamodawców. Oparty jest on na liczbie użytkowników danego serwisu oraz najświeższej wycenie Facebooka, dającej mu wartość 10 miliardów dolarów.
Dla wszystkich, którzy nie wyobrażają sobie świata bez Naszej-Klasy mamy dobrą wiadomość. Polscy internauci dostają specjalnie „stuningowaną” wersję nowej przeglądarki Microsoftu, Internet Explorera 8.0. Ta informacja ucieszy również użytkowników Onetu i Allegro.
Nasza Explorer – przeglądarka dla fanów szkolnych znajomych więcej »
Polskie biuro serwisu MySpace zostanie przeniesione do Niemiec – pisze Rzeczpospolita. Jak wyjaśnia Izabela Pasterz z MySpace Polska nie chodzi w tym posunięciu o sytuację serwisu w Polsce, lecz o ogólne dostosowanie do strategii firmy w obecnych warunkach gospodarczych.
Jak zmieniła się struktura internetu na przestrzeni minionego roku? Jakich treści poszukiwali internauci surfując po sieci? Firma badawcza Gemius SA opublikowała raport „Polski internet 2008/2009” będący podsumowaniem wybranych wydarzeń, trendów i zmian, jakie dokonały się na rynku internetowym w 2008 roku.