NewsPoint

NewsPoint: systemy monitorujące pomagają oszczędzać

Gospodarka weszła w fazę dekoniunktury, czego konsekwencją jest ograniczenie wydatków przez firmy i uważne oglądanie każdej złotówki, zwłaszcza w przypadku działań marketingowych. W tej sytuacji kluczowy staje się wybór najbardziej skutecznych działań komunikacyjnych, poparty analizą efektywności tych, które były prowadzone do tej pory. W odpowiedzi na te zjawiska NewsPoint przeprowadził analizę potencjalnych oszczędności, wynikających ze stosowania zaawansowanego systemu monitoringu Internetu.

NewsPoint: systemy monitorujące pomagają oszczędzać więcej »

NewsPoint o firmach IT: rozmiar nie ma znaczenia

NewsPoint przygotował raport na temat firm IT o których najczęściej pisano w polskim internecie. Podsumowanie obejmuje pierwszych 35 firm specjalizujących się w usługach IT, uwzględnia dane za cały 2007 r. Firmy do badania zostały wyselekcjonowane z raportu Computerworld TOP200 za 2006 r. Podmioty znajdujące się w czołówce tego zestawienia nie zawsze wygrywają pod względem ilości

NewsPoint o firmach IT: rozmiar nie ma znaczenia więcej »

NewsPoint: Kampania negatywna w liczbach

NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował kolejny raport na temat polityków i partii politycznych, które w trzecim tygodniu kampanii wyborczej (22 – 28 września) najczęściej pojawiały się w polskich mediach papierowych oraz online. Analiza potwierdza negatywny charakter kampanii – najwięcej publikacji o kandydatach i partiach, niezależnie od opcji politycznej, dotyczy wydarzeń o charakterze niezdrowej

NewsPoint: Kampania negatywna w liczbach więcej »

NetSprint.pl o serwisach społecznościowych

NetSprint.pl opracował raport na temat najpopularniejszych polskich i anglojęzycznych serwisów społecznościowych, które najczęściej pojawiają się w polskich mediach online od początku 2007 roku. Z raportu wynika, że najaktywniejsze komunikacyjnie są Grono i MojaGeneracja.pl. Najwięcej wzmianek – niekoniecznie związanych z działaniami komunikacyjnymi firmy – dotyczy MySpace.com. Wśród polskich serwisów zdecydowanie najczęściej wymieniane jest Grono.net. Od 1

NetSprint.pl o serwisach społecznościowych więcej »

Roman atrakcyjniejszy niż Allegro?

NetSprint.pl przygotował raport na temat osób, marek i wydarzeń najczęściej opisywanych przez polskie media online w pierwszym półroczu 2007. Raport potwierdza, że kontrowersyjność oraz częste konflikty są najskuteczniejszymi sposobami na popularność. Jedna z największych w Polsce firm z branży e-commerce – Allegro.pl – pojawia się w polskim Internecie niemal 20 razy rzadziej niż partia Prawo

Roman atrakcyjniejszy niż Allegro? więcej »

EURO 2012 wygrywa z premierem

NetSprint.pl przygotował kolejny raport na temat najczęściej opisywanych w polskim Internecie osób, marek, wydarzeń i partii politycznych. W kwietniu polskie media online zdominowała tematyka związana z organizacją EURO 2012 przez Polskę i Ukrainę. Raport prezentuje rankingi najczęściej wymienianych i opisywanych w mediach internetowych polskich wykonawców muzycznych, aktorów, sportowców, polityków, partii politycznych, stacji telewizyjnych, instytucji finansowych,

EURO 2012 wygrywa z premierem więcej »

Scroll to Top