Podsumowanie tygodnia
W dzisiejszym podsumowaniu tygodnia w e-biznesie nie zabraknie propozycji do prześledzenia w wolnym od pracy, świątecznym czasie.
W dzisiejszym podsumowaniu tygodnia w e-biznesie nie zabraknie propozycji do prześledzenia w wolnym od pracy, świątecznym czasie.
Portal informacyjny Onet.pl i serwis społecznościowy NK.pl postanowiły połączyć siły i zintegrować oferowane użytkownikom usługi.
Wraz z końcem wakacji NK.pl zaproponowało użytkownikom kilka nowości, m.in. nową galerię zdjęć, aplikację na komputery z systemem Windows i zmiany w serwisach mobilnych.
Zmiany na Naszej Klasie – będzie aplikacja na komputer więcej »
Prawie 95% brand managerów największych marek w Polsce uważa Facebook za środowisko sprzyjające prowadzeniu działań marketingowych – wskazują wstępne wyniki zakończonego właśnie badania Social Media Brand Index 2010.
Najnowsze badania wskazują, że ponad ¼ internautów najbardziej ufa znajomym blogerom. Z kolei najmniejszym zaufaniem cieszą się krótkie newsy umieszczane przez nieznajomych na mikroblogach takich jak Twitter czy Blip – wierzy im jedynie co dwudziesty internauta.
Portal nk.pl (do niedawna nasza-klasa.pl) i agencja search engine marketing – Bluerank rozpoczęły współpracę przy optymalizowaniu, pod kątem wyszukiwarek, internetowych kanałów komunikacji marki NK oraz oficjalnych kont działających na platformie Śledzik.
Zynga, producent gier społecznościowych, o którym pisaliśmy ostatnio w kontekście inwestycji Google, poinformował, że ich najnowsza produkcja – gra FrointerVille – w ciągu zaledwie 36 dni od uruchomienia na Facebooku zdobyła 20 mln użytkowników.
FrontierVille – kolejny sukces Zynga (w klimacie pionierów) więcej »