Nowoczesna Firma

Większe zyski poprzez wyższą użyteczność działań marketingowo-sprzedażowych

Zwiększenie użyteczności i skuteczności działań marketingowo-sprzedażowych w internecie może być kluczem do pozyskania klientów oraz osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. Jak tego dokonać będzie można przekonać się w dniach 17-18 czerwca, kiedy to w Warszawie odbędzie się Konferencja oraz Warsztaty realizowane w ramach projektu “@rewolucja biznesu 4.0”. Projekt przygotowywany jest corocznie przez portal wiedzy dla biznesu – Nowoczesna Firma.

Większe zyski poprzez wyższą użyteczność działań marketingowo-sprzedażowych

Liczba firm, które odczuwają skutki kryzysu wciąż rośnie. Sytuacja ta wymusza zintegrowane działania w zakresie pozyskiwania nowych klientów oraz efektywne gospodarowanie środkami budżetowymi. Celem kampanii nie jest już jedynie komunikacja z klientem, a coraz częściej przedsiębiorstwa oczekują realnych przychodów z tej formy promocji. Według prognoz, mimo kryzysu i spadku udziałów z reklamy telewizyjnej, radiowej i prasowej, rokowania dla rynku reklamy online na 2009 rok są bardzo optymistyczne. Zwiększenie użyteczności i skuteczności działań marketingowo – sprzedażowych w internecie może więc być kluczem do pozyskania klientów oraz osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.

Wrażenia po IX edycji Kongresu Kadry

Za nami IX edycja Kongresu Kadry, jednego z najważniejszych, cyklicznych wydarzeń branży HR w Polsce. Edycja ciekawa bo odbywająca się w ciekawych czasach. Rozbudowana część merytoryczna i możliwość dyskusji w gronie ekspertów to zdecydowanie największa zaleta tegorocznego Kongresu, który zorganizowały Nowoczesna Firma i Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Współpracę medialną nawiązała redakcja e-biznes.pl.

IX edycja Kongresu Kadry

W czasie zmian oraz kryzysu, szczególnie często pojawiają się pytania jak mądrze i skutecznie zarządzać swoim personelem oraz wykorzystywać pojawiające się szanse. Odpowiedzią jest najbliższa edycja Kongresu Kadry, która odbędzie się pod hasłem: „HR: niepewne czasy – pewne rozwiązania”.

Odpowiedzialnie kształtować postawy – relacja z III edycji Postaw Pracowniczych

Na początku lutego odbyła się III edycja Postaw Pracowniczych, konferencji i warsztatów zorganizowanych przez Nowoczesną Firmę, skierowanych przede wszystkim do osób, które w swoich firmach zajmują się polityką personalną. Celem tegorocznych Postaw była między innymi próba odpowiedzi na pytania: Czy firmy w Polsce w sposób zaplanowany podejmują działania mające na celu kształtowanie odpowiednich postaw pracowniczych? Jakie narzędzia budują jakie postawy i czy efekty tych działań możemy zaplanować? Czy kultura organizacji może być narzędziem, które w sposób trwały buduje postawy pracowników? Patronem medialnym konferencji był e-biznes.pl

III edycja projektu Postawy Pracownicze

Wartość, jaką jest pracownik i jego nastawienie do wykonywanych obowiązków oraz samego miejsca pracy jest bezdyskusyjna. Stwierdzenie wydaje się oczywiste jednak kiedy przychodzi do części praktycznej, czyli analizy działań podejmowanych celem budowania właściwych postaw pracowników, sytuacja wygląda już zupełnie inaczej – niestety gorzej.

Przewiń do góry