Nowoczesna Firma

X Jubileuszowy Kongres Kadry – już w październiku

X edycja Jubileuszowego Kongresu Kadry – największego wydarzenia w branży HR, odbędzie się w dniach 26-28 października 2009, w Hotelu Sofitel Victoria w Warszawie, pod hasłem „Od tradycji – przez doświadczenie – ku nowym rozwiązaniom”. Organizatorem Kongresu jest Nowoczesna Firma oraz Fundacja Obserwatorium Zarządzania.

Siła telemarketingu – konferencja i warsztaty

Nowoczesna Firma i Fundacja Obserwatorium Zarządzania już po raz piąty realizują projekt Siła telemarketingu obejmujący: badanie i raport, konferencję i warsztaty, które odbędą się w ostatnim tygodniu września.

Użyteczność stron internetowych w oczach internautów i marketerów

Nowoczesna Firma, organizator projektu @rewolucja biznesu wraz z partnerami (Polskimi Badaniami Internetu oraz Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska) i przy życzliwości polskich portali (onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, o2.pl) oraz sieci Bizon Media, przeprowadziła badanie nt. użyteczności narzędzi internetowych.

Otwarto Knowledge Village – nowe Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe w Warszawie

Pod koniec czerwca otwarte zostało Knowledge Village, nowoczesne, warszawskie Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne o powierzchni 1400 mkw. Miejsce zostało stworzone z myślą o firmach i instytucjach, świadczących usługi dla gospodarki opartej na wiedzy, które mają znaleźć tu możliwość zaistnienia i współpracy, w formie odpowiadającej ich potrzebom, wielkości i potencjałowi.

Relacja z IAB Update – video online

Video online może stać się podstawowym narzędziem marketingu w sieci – taką tezę można postawić po ostatnim spotkaniu marketerów z branżą internetową. Kolejna edycja IAB Update odbyła się w ostatni czwartek 17 czerwca w warszawskim klubie Piekarnia.

@rewolucja biznesu 4.0 za nami!

W dniach 17-18 czerwca w siedzibie Knowledge Village w Warszawie odbyła się konferencja oraz warsztaty realizowane w ramach IV edycji projektu @rewolucja biznesu. Organizatorem wydarzenia jest portal Nowoczesna Firma. Myślą przewodnią tegorocznej edycji było hasło „Skuteczność poprzez użyteczność”.

@rewolucja biznesu 4.0

Zwiększenie użyteczności i skuteczności działań marketingowo-sprzedażowych w internecie może być kluczem do pozyskania klientów oraz osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. Jak tego dokonać będzie można przekonać się w dniach 17-18 czerwca, kiedy to w Warszawie odbędzie się Konferencja oraz Warsztaty realizowane w ramach projektu “@rewolucja biznesu 4.0”. Projekt przygotowywany jest corocznie przez portal wiedzy dla biznesu – Nowoczesna Firma.

Przewiń do góry