Olgierd Cygan

Jak Digital One radzi sobie bez Euro RSCG?

W czerwcu 2009, po czterech latach funkcjonowania w strukturach Euro RSCG Poland, marka Digital One odłączyła się od Grupy. Pierwotna formuła współpracy wyczerpała się. Ze względu na różnice w planach na przyszłość, wspólnicy zdecydowali o rozstaniu się oraz o prowadzeniu biznesu niezależnie od siebie.

20 osobistosci wybierze najlepsze polskie strony

Webstarfestival – konkurs wyłaniający najlepszych w polskim Internecie, ma juz swoich jurorów. Wybiorą oni najlepsze ich zdaniem sieciowe witryny w kilkunastu kategoriach – od stron korporacyjnych, poprzez serwisy branżowe, aż po strony prywatne czy sklepy internetowe. ‘Jury bedzie miało niełatwe zadanie. Stąd, do tego grona zaprosiliśmy autorytety i praktyków w dziedzinie Internetu, reklamy, marketingu, public …

20 osobistosci wybierze najlepsze polskie strony więcej »

Nowe władze IAB

29 października 2003 Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Członków polskiego stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau, jedynej na świecie organizacji zrzeszającej podmioty i osoby branży internetowej, wybrało nowy Zarząd. Prezesem Zarządu został Olgierd Cygan (digital One). Zmiana Zarządu jest związana z rozszerzeniem zakresu działania organizacji. Nowy statut określa dużo szersze spektrum aktywności Stowarzyszenia. W związku z intensyfikacją działań IAB …

Nowe władze IAB więcej »

Złota Strzała dla digital One

Siedem Złotych Strzał i dziesięć wyróżnień przyznało w tym roku jury VII Edycji Konkursu Marketingu Bezpośredniego “Złota Strzała”, organizowanego przez wydawcę dwutygodnika Media i Marketing Polska. Do tegorocznego konkursu 31 firm zgłosiło 62 projekty, najwięcej w kategoriach Innowacje, Przesyłka bezpośrednia i Multimedia. Agencja digital One otrzymała Złotą Strzałę w kategorii Multimedia oraz wyróżnienie w kategorii …

Złota Strzała dla digital One więcej »

Boomerang dla digital One

Piąta edycja Międzynarodowego Konkursu Marketingu Bezpośredniego “Boomerang” przyniosła agencji digital One cenne wyróżnienie, przyznane w kategorii specjalnej “Złota słuchawka”, za akcję “Apetyt na więcej…”, zrealizowaną dla Domu Sprzedaży Mediów At Media. Jury doceniło ideę integracji metod marketingowych, która stanowi podstawę dla projektów tworzonych przez digital One. Projekt, za który jury konkursu przyznało wyróżnienie, to pierwsza …

Boomerang dla digital One więcej »

Multilokalna strategia Pepsi

“Pędź po orzeźwienie” – promocja 7UP wykorzystująca motywy sportów samochodowych, prowadzona obecnie w Europie, od III kwartału br. realizowana jest również online. W kilku krajach zdobywają obecnie uznanie serwisy WWW popularyzujące markę 7UP skojarzoną z Formułą 1 oraz popularną grą Codemasters Toca Race Driver. Koordynacja, zintegrowanych z reklamą tradycyjną, internetowych działań marketingowych obejmujących Polskę, Czechy …

Multilokalna strategia Pepsi więcej »

Przewiń do góry