Olgierd Cygan

Mercedes interaktywny

W marcu DaimlerChrysler wprowadził na rynek nowy, niecierpliwie oczekiwany, model – Mercedesa Klasy E. Przygotowana przez DaimlerChrysler Automotive Polska kampania towarzysząca pojawieniu się tego pojazdu objęła także świat wirtualny. Internetowe działania marketingowe, podjęte przez DCAP we współpracy z digital One, koncentrują się obecnie na specjalnym serwisie poświęconym Klasie E oraz pionierskiej w swoim charakterze kampanii […]

Mercedes interaktywny więcej »

Schering AG dostosowuje się do Prawa Farmaceutycznego

Mimo, iż Nowe Prawo Farmaceutyczne wchodzi w życie dopiero 1 października br. koncern Schering AG już teraz podejmuje stosowne działania w celu dostosowania swoich projektów internetowych do wymagań przyszłej ustawy. Wprowadzane właśnie zmiany związane są przede wszystkim z dystrybucją sieciowych zasobów firmowanych przez Schering AG S.A. Nowa strategia realizowana jest we współpracy z digital One.

Schering AG dostosowuje się do Prawa Farmaceutycznego więcej »

Scroll to Top