Paryskie zakupy w loterii SMS Rexona Woman
mobijoy! należący do giełdowej Grupy One-2-One przygotował kolejny projekt dla marki Rexona, zapewniając komunikację SMS w najnowszej kampanii promocyjnej Rexona Woman.
mobijoy! należący do giełdowej Grupy One-2-One przygotował kolejny projekt dla marki Rexona, zapewniając komunikację SMS w najnowszej kampanii promocyjnej Rexona Woman.
Słynne rogale świętomarcińskie z nadzieniem z białego maku i bakaliami, mają swoich zagorzałych fanów także poza granicami Wielkopolski. Giełdowa Grupa One-2-One przygotowała serwis społecznościowy wspierający budowanie grupy rogalożerców.
Telewizja Polska S.A. podpisała w poniedziałek, 2 listopada umowę z giełdową Grupą One-2-One na obsługę ruchu Premium SMS na swoich antenach. Wartość zamawianych usług wyniesie około 60 mln zł w ciągu najbliższych dwóch lat.
Agencja interaktywna iFusion należąca do giełdowej Grupy One-2-One przygotowała nową wersję internetowej platformy LIDER – systemu wspierającego akcje sprzedażowe. Nowymi elementami są: komunikacja SMS oraz witryna lajt – umożliwiające mobilne zarządzanie projektami.
Od początku września Eurozet korzysta z platformy Multiscreen.TV przygotowanej przez spółkę Comtica należącą do notowanego na Giełdzie One 2 One. Grupa Radiowa nie tylko planuje zwiększenie ilości redakcyjnych materiałów video, ale dzięki Multiscreen.TV wprowadza dodatkowe możliwości dla reklamodawców.
One-2-One Media Solutions obsługuje konkurs SMS-owy dla widzów TVP1. Wakacyjny Konkurs Jedynki to świetna zabawa dla telewidzów, a także ważny element komunikacji marketingowej wykorzystujący targetowanie behawioralne.
One-2-One Media Solution na zlecenie Wydawnictwa Marquard przygotował SMSową zabawę, która realizowana jest w popularnych tytułach prasowych. Zakres działań One-2-One obejmuje opracowanie koncepcji projektu wraz z komunikacją SMS, zredagowanie ogłoszeń prasowych, obsługę prawną. Konkurs potrwa do 24 czerwca 2009 roku.