Opineo.pl

Przed nami kryzys zaufania?

Głośne ostatnio przypadki nieuczciwych sklepów internetowych prowokują do pytania o kondycję polskiego e-biznesu. Czy klienci, zrażeni postępowaniem niektórych odwrócą się także od większości uczciwych? Czy czeka nas kryzys zaufania? A może nie będzie tak źle?

Przed nami kryzys zaufania? więcej »

Opineo.pl – konsument decyduje

Konsument w sieci ma władzę. Za pośrednictwem pozytywnej opinii daje sprzedawcy kolejną szansę. Wystawiając negatyw, zbliża go do upadku. Przypomina to rzymskie Koloseum, gdzie o życiu gladiatora decydowała sympatia ludu. Na szczęście coraz więcej sklepów uświadamia sobie, że na sympatię kupujących trzeba sobie zasłużyć, i że dialog z klientem może być nader inspirujący. Jak wynika

Opineo.pl – konsument decyduje więcej »

Jak wygląda polski e-handel z punktu widzenia kupujących?

To pytanie zaintrygowało zespół Opineo.pl na tyle, że postanowił przyjrzeć się nawykom zakupowym przeciętnego polskiego e-klienta oraz pokusił się o stworzenie obrazu sklepów internetowych widzianych oczami użytkowników serwisu. Uzyskane wyniki przedstawiono na podstawie analizy 6 tys. opinii o sklepach, co stanowi  ok. 10 proc. spośród wszystkich opinii zgromadzonych w bazie serwisu. Za co najbardziej cenimy

Jak wygląda polski e-handel z punktu widzenia kupujących? więcej »

Scroll to Top