OS3 multimedia dla marki Redd’s
Agencja interaktywna OS3 multimedia przygotowała stronę internetową marki Redd’s (Kompania Piwowarska SA). Pod adresem www.redds.pl prezentowane są wszystkie warianty smakowe piwa oraz świat marki.
Agencja interaktywna OS3 multimedia przygotowała stronę internetową marki Redd’s (Kompania Piwowarska SA). Pod adresem www.redds.pl prezentowane są wszystkie warianty smakowe piwa oraz świat marki.
ASTER rozpoczyna kampanię promującą Internet szerokopasmowy oraz mobilny. Jednym z jej elementów jest wprowadzenie promocyjnych warunków zakupu Internetu mobilnego. Usługę z pakietem 1 GB można nabyć już za 1 zł.
Efektem współpracy jest stworzenie skierowanego do kobiet serwisu produktowo-informacyjnego marki kosmetyków Lirene oraz miniserwisu społecznościowego znamy-sie.pl. Zadaniem przygotowanych przez OS3 serwisów jest wspomaganie realizacji nowej strategii komunikacyjnej marki Lirene poprzez stworzenie platformy wymiany opinii między kobietami, które łączą te same problemy z pielęgnacją cery.
Herbapol Lublin odświeża i unowocześnia identyfikację wizualną dla swojej marki oraz wprowadza nowe produkty. Agencja interaktywna OS3 multimedia została wybrana do strategicznej obsługi firmy w Internecie.
Szeregi agencji interaktywnej OS3 multimedia zasilił Torsten Hekkelstrand, który obejmie stanowisko Group Account Directora. Będzie on m.in. nadzorować wszystkie działania związane z obsługą klientów agencji.
Szeregi działu strategii agencji interaktywnej OS3 multimedia zasilił Marcin Wójtowicz, który objął stanowisko Strategic Planner’a.
Połączone siły ING Banku Śląskiego i agencji interaktywnej OS3 multimedia zaowocowały projektem www.zblizeniowa.pl, kolejnej realizacji dla banku, z którym agencja współpracuje od 5 lat.