Polskie Badania Internetu

PBI – kryteria dla przyszłych udziałowców

Ogłoszona przez Polskie Badania Internetu deklaracja poszerzenia grona wspólników spotkała się z zainteresowaniem ze strony branży interaktywnej. Do PBI zgłosiło się 20 podmiotów. W najbliższych dniach rozpoczną się rozmowy z zainteresowanymi, finalizujące poszerzenie grona wspólników.

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2009

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius” – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za czerwiec 2009.

PBI proponuje zmiany na rynku badań internetu w Polsce

Zmiana rozwiązań na bardziej czytelne dla całego rynku reklamowego oraz dostosowanie metodologii badań polskiego internetu do światowych standardów to jedne z najważniejszych postulatów, które wysuwa spółka Polskie Badania Internetu.

Gwiazdy, plotki i internauci…

Firma Polskie Badania Internetu (PBI) przeprowadziła badanie na temat zainteresowania internautów życiem gwiazd oraz popularności mediów o tematyce people. Według raportu, co czwarty badany deklaruje, że interesuje się życiem gwiazd codziennie, a prawie połowa (49 proc.) robi to co najmniej raz w tygodniu.

Zatrudnij Wirtualnego Asystenta Formularzy

Polskie firmy tracą tysiące zleceń wartych setki milionów złotych. Powód? Niewłaściwa obsługa klienta w Internecie, która skutecznie zniechęca przed dokonaniem transakcji w “sieci”. Rozwiązanie tego problemu stanowi oprogramowanie umożliwiające automatyzację procesów sprzedaży i obsługi klienta w Internecie. Tego rodzaju systemy sprawdziły się w Europie Zachodniej i USA. W Polsce takie rozwiązania, jako nową linię biznesową …

Zatrudnij Wirtualnego Asystenta Formularzy więcej »

Sondaż MSWiA na temat roli internetu w Polsce

Zakończyło się sondażowe badanie MSWiA na temat roli internetu w Polsce, przeprowadzone przy udziale największych polskich portali – Gazeta.pl, Interia.pl, Onet.pl, o2.pl i WP.pl oraz firmy Polskie Badania Internetu. Ze względu na charakter badania, było ono realizowane na losowo dobranej próbie internautów. Badacze, biorący udział w projekcie, rozpoczęli teraz etap analizy danych, opracowywania wyników i …

Sondaż MSWiA na temat roli internetu w Polsce więcej »

Wyniki Megapanel za styczeń 2008

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za styczeń 2008 roku. Liczebność próby: N= 17 993. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack …

Wyniki Megapanel za styczeń 2008 więcej »

Przewiń do góry