Polskie Badania Internetu

Reklama społeczna w internecie

Do niedawna kampanie społeczne prowadzono głównie z wykorzystaniem mediów tradycyjnych – prasy, radia, telewizji. W chwili obecnej nowym kanałem komunikowania o programach społecznych fundacji i stowarzyszeń stał się internet. W ramach wspólnych działań trzech firm – Gemius SA, stat.pl oraz spółki Polskie Badania Internetu (PBI) – w ciągu roku udało się zrealizować bezpłatnie aż 22 […]

Reklama społeczna w internecie więcej »

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za listopad 2005 r.

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A. , współpracujące w zakresie realizacji badania 'Megapanel PBI/Gemius’, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za listopad 2005 roku. Ranking witryn według zasięgu miesięcznego nazwa zasięg użytkownicy (real users) 1 Onet.pl 75,37% 7 295 798 2 Google 74,71%

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za listopad 2005 r. więcej »

Wyniki Megapanelu za lipiec

Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania 'Megapanel PBI/Gemius’ opublikowały wyniki za lipiec 2005 roku. Ranking witryn według zasiegu miesięcznego lp.nazwa zasięg użytkownicy (real users) 1 Onet.pl 72,88% 7 051 779 2 google.pl 66,12% 6 397 351 3 WP 62,25% 6 023 248 4 INTERIA.PL 49,34% 4 773

Wyniki Megapanelu za lipiec więcej »

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2005

Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania 'Megapanel PBI/Gemius’, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za czerwiec 2005 roku. Ranking witryn według zasiegu miesięcznego lp. nazwa zasięg użytkownicy 1 Onet.pl 73,55% 7 195 529 2 google.pl 67,13% 6 567 745 3 WP

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2005 więcej »

Przewijanie do góry