Polskie Badania Internetu

Reklamy w internecie dla organizacji pożytku publicznego

W ramach wspólnego projektu trzech firm – Gemius SA, stat.pl oraz spółki Polskie Badania Internetu – fundacje wpisane na listę organizacji pożytku publicznego mogą bezpłatnie prowadzić kampanie reklamowe w internecie. Celem inicjatywy jest wspieranie programów społecznych organizacji non-profit oraz promowanie wśród internautów społecznie wartościowych wzorów zachowań. Współpraca firm z fundacjami wpisanymi na listę organizacji pożytku […]

Reklamy w internecie dla organizacji pożytku publicznego więcej »

PBI potwierdza standard statystyk stat.pl

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI), w którego skład wchodzą największe polskie portale (Gazeta.pl, INTERIA.PL, Onet.pl, Rzeczpospolita OnLine, Wirtualna Polska), objęły patronatem bezpłatne statystyki firmy stat.pl. 'Zadaniem PBI jest wspieranie i propagowanie w polskim internecie rozwiązań najwyższej jakości. Dlatego też objęliśmy patronatem statystyki stat.pl, tym samym potwierdzamy standard statystyk oglądalności małych i średnich witryn,

PBI potwierdza standard statystyk stat.pl więcej »

PBI i Gemius zawarły długoterminową umowę

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. i firma badawcza Gemius S.A. zawarły długoterminową umowę o współpracy w zakresie realizacji badania tworzącego standard pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce. Badanie o nazwie 'Megapanel PBI/Gemius’ jest pierwszym projektem badawczym obejmującym wszystkie witryny internetowe, z których korzystają polscy użytkownicy i najpopularniejsze aplikacje internetowe. Unikalna metodologia badania

PBI i Gemius zawarły długoterminową umowę więcej »

Największe badanie użytkowników Internetu

Firma badawcza Global eMarketing (GeM), specjalizująca się w badaniach Internetu, rozpoczęła na zlecenie Polskich Badań Internetu (PBI) największe dotychczas badanie użytkowników Sieci w Polsce. Projekt ten jest bezprecedensowy na polskim rynku ze względu na skalę prowadzonej akcji rekrutacyjnej oraz zamierzoną, docelową wielkość panelu, który ma być stworzony. Celem badania jest dostarczenie wiarygodnych danych o ruchu

Największe badanie użytkowników Internetu więcej »

I-Metryka w lipcu- wyniki

Badanie strukturalne zostało przeprowadzone pod auspicjami Polskich Badań Internetu. Z danych uzyskanych w badaniu strukturalnym wynika, że korzystanie z Internetu deklaruje 36% badanych. Po przeszacowaniu tej liczby (na podstawie danych GUS o populacji generalnej w Polsce) daje nam to liczbę 8,5 miliona użytkowników Internetu w wieku 15 lat i więcej posiadających telefon stacjonarny. Wśród najczęściej

I-Metryka w lipcu- wyniki więcej »

PBI i I-Metria wdrażają standard badań Internetu w Polsce

Polskie Badania Internetu (PBI), spółka powołana przez największych wydawców internetowych w Polsce (między innymi Agora S.A, Interia.pl S.A Onet.pl S.A., Presspublica Sp. z o.o. i Wirtualna Polska S.A.) do stworzenia standardu badań Internetu w Polsce podpisała umowę z firmą I-METRIA S.A. na wspólne wdrożenie standardu i realizację badania panelowego na populacji polskich użytkowników Internetu (tzw.

PBI i I-Metria wdrażają standard badań Internetu w Polsce więcej »

Scroll to Top