PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Cafe News podbija Internet

W ostatnich dniach marca została uaktywniona strona www.cafenews.pl udostępniająca nowoczesny program agregujący wiadomości. Już w pierwszym tygodniu zainstalowało go kilkanaście tysięcy użytkowników. Można zatem mówić o sukcesie projektu, szczególnie, że akcja informacyjna nadal trwa. Sylwia Krzewińska, Marketing PR Manager, tak wyjaśnia genezę programu: 'Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów działając na rynku z roku na rok gromadzi […]

Cafe News podbija Internet więcej »

Chcesz wiedzieć więcej – Cafe News

Pojawiła się prawdziwa gratka dla wszystkich użytkowników Internetu. Darmowy program, który rewolucjonizuje proces pozyskiwania informacji. Nazywa się Cafe News. Jest to system przeznaczony dla osób ciekawych świata, które chcą wiedzieć szybciej niż inni, które mają swoje hobby i pasje, a także dla wszystkich tych, którzy pracują i szanują swój czas. Cafe News to pierwszy polski

Chcesz wiedzieć więcej – Cafe News więcej »

Raport 3razy4 PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Od początku 2006 roku firma PRESS-SERVICE rozpoczyna publikację raportów przedstawiających zestawienie 3 najważniejszych wydarzeń i osób w 4 kategoriach. Raport prezentuje obszary i tematy, w których media w Polsce wykazują największe zainteresowanie, a ranking wskazywać będzie na najbardziej popularne wydarzenie, polityka, sportowca i biznesmena w danym miesiącu. O pozycji w zestawieniu decyduje ilość informacji prasowych,

Raport 3razy4 PRESS-SERVICE Monitoring Mediów więcej »

Światowy zasięg polskiego monitoringu mediów

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wprowadziła na rynek nową usługę polegającą na kompleksowym monitoringu zasobów z wszystkich mediów praktycznie na całym świecie. Usługa nazwana przez PRESS-SERVICE Globalnym Monitoringiem, możliwa jest dzięki współdziałaniu z innymi zrzeszonymi w FIBEP- Federation Internationale des Bureaux d`Extraits de Presje- elitarnej organizacji działającej od 1953 roku i zrzeszającej wiodące firmy w branży. FIBEP

Światowy zasięg polskiego monitoringu mediów więcej »

PRESS-SERVICE na RemaDays 2005

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów został Partnerem Branżowym Międzynarodowych Dni Marketingu PR i Reklamy RemaDays 2005, które odbędą się 22 -24 marca 2005 w Warszawie. Impreza jest spotkaniem całej branży reklamowej, marketingu i PR. Umożliwia przegląd wszystkich narzędzi komunikacji marketingowej, a także zapewnia maksymalną efektywność firmom działającym w obrębie reklamy w zakresie prezentacji ich dorobku i ofert.

PRESS-SERVICE na RemaDays 2005 więcej »

Kolejna fuzja PRESS-SERVICE

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. i Centralna Agencja Przeglądu Mediów utworzyły największą w Polsce firmę monitorowania mediów obsługującą kilkuset klientów. Fuzja została sfinalizowana z początkiem sierpnia. PRESS-SERVICE stał się niekwestionowanym liderem polskiego rynku monitoringu mediów i firmą oferującą najnowocześniejszy system monitorowania mediów w Polsce. Zarówno PRESS-SERVICE jak i CAPM oferowały klientom podobne standardy obsługi.

Kolejna fuzja PRESS-SERVICE więcej »

PRESS-SERVICE przejmuje technologię od Alma Internet

Z dniem 1. lipca PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. , przejął od Alma Internet S.A. oferującej zaawansowane technologie i systemy do zarządzania wiedzą oraz tworzenia systemów intranetowych, obsługę klientów korzystających z usług monitoringu mediów. Działalność obu firm uzupełnia się. Poprzez współpracę z Alma Internet, PRESS-SERVICE rozwija własne zaawansowane produkty do prezentacji i korzystania z

PRESS-SERVICE przejmuje technologię od Alma Internet więcej »

Scroll to Top