Procter&Gamble

Pampers online

1 września, w związku z wejściem na rynek nowego wariantu pieluszek Pampers Active Baby, ruszył serwis internetowy wdrożony przy współpracy Procter&Gamble, Onet.pl i Agencji Interaktywnej HYPERmedia. Serwis oprócz interaktywnej prezentacji produktu spełnia rolę internetowego poradnika dla młodych rodziców. Serwis prezentuje przede wszystkim zalety nowej gamy produktów marki Pampers. Pieluszki charakteryzują się znacznie lepszą chłonnością i […]

Pampers online więcej »

Herbal Essences- zmysłowy projekt

Procter&Gamble uruchomił właśnie nową witrynę produktową marki Herbal Essences. Na stronach zaprojektowanych w wyjątkowym, zmysłowym klimacie, prezentowane są szampony z nowej, egzotycznej linii Fruit Fusion. Autorem strony jest agencja HYPERmedia. Pod adresem herbalessences.pl wszystko jest egzotycznie zmysłowe, tak jak głosi hasło reklamowe nowej linii szamponów marki Herbal Essences. Projekt stron nawiązuje do rozwiązań europejskich serwisów

Herbal Essences- zmysłowy projekt więcej »

Nowa witryna Procter&Gamble

Agencja HYPERmedia przygotowała nową witrynę produktową dla jednego ze swoich strategicznych klientów. Na stronie ad polskie konsumentki znajdą wszelkie informacje o produktach firmy Procter&Gamble. Powstanie oddzielnej strony poświęconej produktom Olay towarzyszy wprowadzeniu na polski rynek nowej gamy kosmetyków tej marki. Nowa witryna produktowa została zaprojektowana w nawiązaniu do graficznych rozwiązań obcojęzycznych stron marki Olay. Dzięki

Nowa witryna Procter&Gamble więcej »

Onet i ProcterGamble razem przy e-commerce

Współpraca pomiędzy Procter&Gamble a Onet.pl zaowocowała kolejnym projektem. Po serwisach edukacyjnych i akcjach propagujących zdrowy styl życia, potentat branży FMCG i lider polskiego Internetu stworzyli wspólnie sklep on-line. Jest to pierwszy w historii Onet.pl przykład w pełni kompleksowej usługi e-commerce, realizowanej dla zewnętrznego partnera. Interesującą technologiczną nowością i niewątpliwą atrakcją dla kupującego jest trójwymiarowa prezentacja

Onet i ProcterGamble razem przy e-commerce więcej »

Kolejna wspólna akcja Onet.pl i Procter&Gamble

2003 Internautów skorzysta z jednej z najnowocześniejszych na świecie metod wybielania zębów. Jest to kolejna wspólna inicjatywa edukacyjna Procter&Gamble i portalu Onet.pl. Poprzednie to ogólnopolska akcja „Czy masz zęby zdrowe na siódemkę”, oraz serwis edukacyjny dla młodych matek i kobiet w ciąży, prowadzony pod patronatem Instytutu Pampers. 2003 osób spośród Internautów, którzy odwiedzili nowy serwis,

Kolejna wspólna akcja Onet.pl i Procter&Gamble więcej »

Scroll to Top