SARE

SARE pokazuje jak e-maile wyglądają u odbiorców

Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE udostępniła swoim klientom rozwiązanie pozwalające obejrzeć wysyłane wiadomości w piętnastu różnych programach do odbioru poczty bez potrzeby ich instalowania lub logowania się do nich. Funkcjonalność zintegrowana jest z systemem SARE, a jej wykorzystanie wpłynie istotnie na jakość dostarczanych odbiorcom newsletterów i mailingów.

SARE – więcej usług i nowy wizerunek

Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE istotnie poszerza zakres świadczonych usług. Poza udostępnianiem zaawansowanych narzędzi do obsługi komunikacji newsletterowej i wysyłek mailingów proponuje klientom także realizację działań obliczonych na tworzenie i rozbudowę ich baz adresowych. Zmianom towarzyszy uruchomienie nowego serwisu www.sare.pl i kampania wizerunkowa.

Łukasz Rzewuski New Business Managerem w SARE

Do zespołu specjalizującej się w e-mail marketingu firmy SARE dołączyła kolejna osoba. Stanowisko New Business Managera objął Łukasz Rzewuski, który odpowiadać będzie za współpracę z agencjami interaktywnymi oraz uczestniczenie w przetargach, konkursach ofert i prezentacjach.

SARE dla MTV Networks Polska

Z początkiem roku MTV Networks Polska rozpoczyna współpracę z SARE. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania e-mail marketingowe, wdrożenie rozwiązań technologicznych, optymalizację i wysyłki newsletterów, przygotowywanie raportów, szkolenia oraz obsługę baz adresowych stacji telewizyjnych z portfolio grupy – MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska oraz portalu wideo switch2one.

SARE publikuje coroczny raport o e-mail marketingu

Google i Wirtualna Polska to najpopularniejsi dostawcy bezpłatnych skrzynek pocztowych w Polsce. 60 proc. użytkowników korzysta jednak przynajmniej z trzech różnych adresów e-mail – wynika z przeprowadzonego przez SARE piątego badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Większość osób otrzymuje od 11 do 20 e-maili dziennie i od trzech do pięciu newsletterów tygodniowo. Wśród odbieranych wiadomości …

SARE publikuje coroczny raport o e-mail marketingu więcej »

SARE bloguje po angielsku

Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE uruchomiła angielską wersję swojego serwisu internetowego oraz rozpoczęła prowadzenie bloga, który dostępny jest także w tym języku. Tym samym dostęp do pojawiających się na nim artykułów, raportów i analiz otrzymali zarówno klienci z Polski jak i z zagranicy. Blog służyć ma przede wszystkim marketerom, którzy będą mogli zapoznać …

SARE bloguje po angielsku więcej »

SARE wprowadza wysyłki SMS

Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE włączyła do swojej oferty kampanie SMS. Stało się to możliwe dzięki rozbudowie autorskiego systemu do e-mail marketingu o zaawansowany moduł służący do prowadzenia tego typu komunikacji. Tym samym SARE umożliwiło swoim klientom równoczesne wykorzystywanie dwóch bardzo istotnych i uzupełniających się kanałów dotarcia: e-maila i telefonu komórkowego. Wprowadzony do systemu …

SARE wprowadza wysyłki SMS więcej »

Przewiń do góry