SARE

Rusza kolejne badanie sposobów wykorzystania poczty elektronicznej

Ruszyła właśnie piąta edycja badania dotyczącego sposobów korzystania z poczty elektronicznej. Realizuje je specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE. Raport podsumowujący zostanie opublikowany we wrześniu, a jako pierwsi będą mogli zapoznać się z nim klienci SARE oraz uczestnicy badania. Celem projektu jest wychwycenie zmian zachodzących w sposobie używania poczty elektronicznej, a wyniki badania mają dostarczyć […]

Rusza kolejne badanie sposobów wykorzystania poczty elektronicznej więcej »

FreshMail wyciśnie wszystkie soki z email marketingu

Na rynek wchodzi nowe narzędzie do zarządzania kampaniami email marketingowymi. FreshMail, to aplikacja on-line, która wspomaga pracę w zakresie promocji, komunikacji, budowania lojalności klientów. Doskonale nadaje się do wspierania programów lojalnościowych, czy utrzymywania stałych kontaktów z różnymi grupami odbiorców. – Prace nad FreshMailem trwały ponad rok – mówi Krzysztof Adamus, dyrektor kreatywny projektu. – Przez

FreshMail wyciśnie wszystkie soki z email marketingu więcej »

Zmiany personalne w SARE

Do zespołu specjalizującej się w e-mail marketingu firmy SARE dołączyły trzy nowe osoby: Kamila Żurawska, Natalia Paczóska i Maciej Buchowski. Dominika Pasternak awansowała na stanowisko Client Service Coordinatora. Kamila Żurawska objęła nowo utworzone stanowisko Business Development Manager. Do jej zadań należeć będzie przede wszystkim rozwijanie współpracy z agencjami interaktywnymi i domami mediowymi na polskim rynku.

Zmiany personalne w SARE więcej »

SARE uruchamia usługi dla zagranicy

Właśnie ruszyła nowa wersja systemu do e-mail marketingu SARE przygotowana dla klientów spoza granic Polski. Jej uruchomienie jest wynikiem zwiększającej się liczby zagranicznych firm zainteresowanych wykorzystaniem tego narzędzia zarówno na polskim jak i międzynarodowych rynkach. Na początek udostępniono klientom system w angielskiej wersji językowej. SARE automatycznie wykrywa preferowany język przeglądarki i dostosowuje się do niego.

SARE uruchamia usługi dla zagranicy więcej »

SARE dla IKEA i Link4

IKEA i Link4 dołączyły do grona klientów SARE, firmy specjalizującej się w e-mail marketingu. Za pomocą systemu SARE subskrybentom dostarczane będą aktualności dotyczące programu lojalnościowego IKEA Family oraz ubezpieczeń Link4 i ubezpieczeń na życie – Link4 Life. W przypadku firmy IKEA umowa obejmuje przygotowanie kreacji mailingów i newsletterów, konsulting dotyczący działań e-mail marketingowych, planowanie i

SARE dla IKEA i Link4 więcej »

Zmiany w Zarządzie SARE

Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE Sp. z o. o. został Członkiem Zarządu oraz udziałowcem firmy. Zmiana ta wiąże się ze zwiększeniem jego odpowiedzialności i wpływu na strategiczne decyzje dotyczące kierunków rozwoju biznesu. Krzysztof Dębowski związany jest z SARE od 2004 roku. Początkowo, jako Brand Manager wprowadzał markę na rynek. W 2005 roku, w momencie usamodzielnienia

Zmiany w Zarządzie SARE więcej »

Jak korzystamy z poczty elektronicznej?

Aż 56% przebadanych przez SARE internautów posługuje się trzema lub więcej adresami e-mail. Jednak z roku na rok liczba takich osób spada – wynika z opublikowanego właśnie raportu dotyczącego wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Liczba otrzymywanych przez nas wiadomości utrzymuje się na stałym poziomie. Największa grupa respondentów (30%) deklaruje odbieranie od czterech do dziesięciu e-maili

Jak korzystamy z poczty elektronicznej? więcej »

Scroll to Top