SARE

SARE z MRM Worldwide

Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE rozpoczęła współpracę z MRM Worldwide i jednym z jej kluczowych klientów – Grupą Maspex Wadowice. MRM to kolejna agencja interaktywna, która włączyła do swojej oferty system SARE. Na początek SARE będzie wspierało projekty realizowane przez MRM dla głównych marek Tymbark. Będą to przede wszystkim działania budujące lojalność, bazujące […]

SARE z MRM Worldwide więcej »

SARE dwa kroki do przodu

Z początkiem września SARE uruchomiło telefoniczną infolinię 0-801 oraz wdrożyło system klasy CRM wspomagający obsługę klientów korzystających z tego narzędzia do e-mail marketingu. Opracowane rozwiązania są odpowiedzią na wzrost liczby firm korzystających z SARE. Ich liczba zbliża się do 200, w związku z czym do zespołu dołączyły także trzy nowe osoby. Dwie z nich zasiliły

SARE dwa kroki do przodu więcej »

SARE sprawdzi, jak korzystamy z e-maila

Właśnie rusza kolejne badanie dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE już po raz czwarty przeanalizuje zmiany w sposobie jej użytkowania. Raport podsumowujący ukaże się tuż po wakacjach. Tegoroczne badanie ma dostarczyć szeregu praktycznych informacji, które pozwolą firmom podnieść jakość prowadzonych działań e-mail marketingowych. Zebrane wyniki pokażą, w jaki

SARE sprawdzi, jak korzystamy z e-maila więcej »

Oriflame z SARE

Z początkiem nowego roku szwedzka firma kosmetyczna Oriflame rozpoczęła współpracę ze specjalizującą się w e-mail marketingu spółką SARE. – Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie SARE, ponieważ jesteśmy przekonani, że profesjonalny system do e-mail marketingu znajduje doskonałe zastosowanie w komunikacji wewnętrznej. To rozwiązanie pozwala nam w szybki sposób dotrzeć z precyzyjnym komunikatem do naszych konsultantów w całym

Oriflame z SARE więcej »

Promocja SARE

Rozpoczęła się miesięczna promocja systemu do e-mail marketingu „SARE dla firmy, KINO w prezencie”. Każdy nowy klient, który w okresie trwania promocji rozpocznie korzystanie z systemu, dostanie w prezencie zestaw kina domowego marki Philips. Promocja skierowana jest do firm i organizacji, które dotychczas nie korzystały z systemu SARE. Akcję, która potrwa do 15 grudnia, wspiera

Promocja SARE więcej »

Nowy wygląd SARE

System, z którego korzysta już ponad 120 klientów, został poddany po raz pierwszy tak gruntownej zmianie layoutu. Całość zaprojektowano zgodnie z obowiązującymi trendami, przy czym bazowano w dużym stopniu na sugestiach klientów i użytkowników. Nowy wygląd SARE zapewnia bardziej intuicyjne korzystanie z systemu. Jasne tło i kontrastowe nagłówki nadają całości bardziej czytelnego charakteru. Ujednolicone zostały

Nowy wygląd SARE więcej »

Podsumowanie trzech lat e-mail marketingu

Już 90% internautów subskrybuje newslettery. Blisko połowa przedsiębiorstw korzysta z e-mail marketingu w realizacji swojej strategii marketingowej, a zaledwie 7% firm nie planuje wdrożyć takich działań – wykazują właśnie opublikowane wyniki trzeciej edycji badania SARE na temat wykorzystania poczty elektronicznej. Badanie SARE dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej przez polskich internautów powtarzane jest corocznie, co pozwala na

Podsumowanie trzech lat e-mail marketingu więcej »

Scroll to Top