Wzmocnienie struktur sprzedaży w Cormedia
Grzegorz Kaczmarski i Piotr Michalski dołączyli do zespołu domu mediowego Cormedia. Mają za zadanie wzmocnić dział sprzedaży bezpośredniej w ramach sieci tematycznych SPORTSonline i STYLonline.
Grzegorz Kaczmarski i Piotr Michalski dołączyli do zespołu domu mediowego Cormedia. Mają za zadanie wzmocnić dział sprzedaży bezpośredniej w ramach sieci tematycznych SPORTSonline i STYLonline.
Sieć reklamy internetowej SPORTSonline rozpoczęła współpracę z kolejnymi witrynami o tematyce sportowej. Wśród nich jest między innymi Formula1.pl, jeden z najpopularniejszych polskich serwisów poświęcony wyścigom samochodów F1.
SPORTSonline to nowa sieć reklamy internetowej, która specjalizuje się w projektach reklamowych wykorzystujących sport jako kanał komunikacji marketingowej. Sieć została uruchomiona przez dom mediowy Cormedia.
Dom mediowy Cormedia i portal o2.pl będą współpracować w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Na mocy zawartego porozumienia cztery z serwisów o2.pl wejdą w skład reklamowych sieci tematycznych tworzonych przez Cormedia.