SWPS

Specjaliści ds. marketingu manipulują naszą pamięcią

W naszej pamięci dotyczącej doświadczeń z przeszłości zachodzą zmiany pod wpływem działania czynników marketingowych. Nieświadomie ulegamy wpływom reklam i działaniom polityków, którzy nią manipulują. Podejmując decyzje kierujemy się doświadczeniami, których w rzeczywistości nigdy nie nabyliśmy – alarmują naukowcy z Katedry Psychologii Ekonomicznej SWPS.

Specjaliści ds. marketingu manipulują naszą pamięcią więcej »

Skype: Święta na odległość

Prawie 60% Polaków nie spotka się w Święta przynajmniej z jednym z członków najbliższej rodziny. W dniach 5-10 listopada 2008 r. na zlecenie Skype, firma badawcza YouGov przeprowadziła w Polsce badanie opinii publicznej na próbie 1000 dorosłych użytkowników Internetu. Dotyczyło ono sposobu spędzania tegorocznych Świąt oraz komunikowania się z najbliższymi, których nie uda się zobaczyć

Skype: Święta na odległość więcej »

Scroll to Top