Młodzi połączeni i podłączeni

Opublikowano: 25 lutego 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Podłączony do sieci komputer staje się podstawowym łączem do wiedzy i kultury. Centrum Badań nad Kulturą Popularną Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej opracowało raport „Młodzi i media. Nowe media a uczestnictwo młodych Polaków w kulturze”.

Hanna LaskowskaMłodzi połączeni i podłączeni

Czy celebryci zwiększają efektywność reklam?

Opublikowano: 8 grudnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Gdy reklama dotyczy nieznanej marki odbiorcy zapamiętują ją tak samo, niezależnie od tego czy występuje w niej rozpoznawalna osoba, czy też nieznany model. Wykorzystanie wizerunku sławnej osoby w reklamie firmy znanej konsumentom zwiększa skuteczność przekazu i powoduje jego lepsze zapamiętywanie – informuje Instytut Psychologii Ekonomicznej SWPS.

Hanna LaskowskaCzy celebryci zwiększają efektywność reklam?

Specjaliści ds. marketingu manipulują naszą pamięcią

Opublikowano: 1 października 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W naszej pamięci dotyczącej doświadczeń z przeszłości zachodzą zmiany pod wpływem działania czynników marketingowych. Nieświadomie ulegamy wpływom reklam i działaniom polityków, którzy nią manipulują. Podejmując decyzje kierujemy się doświadczeniami, których w rzeczywistości nigdy nie nabyliśmy – alarmują naukowcy z Katedry Psychologii Ekonomicznej SWPS.

Hanna LaskowskaSpecjaliści ds. marketingu manipulują naszą pamięcią

Skype: Święta na odległość

Opublikowano: 14 grudnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Prawie 60% Polaków nie spotka się w Święta przynajmniej z jednym z członków najbliższej rodziny. W dniach 5-10 listopada 2008 r. na zlecenie Skype, firma badawcza YouGov przeprowadziła w Polsce badanie opinii publicznej na próbie 1000 dorosłych użytkowników Internetu. Dotyczyło ono sposobu spędzania tegorocznych Świąt oraz komunikowania się z najbliższymi, których nie uda się zobaczyć w tym ważnym okresie roku. …

Hanna LaskowskaSkype: Święta na odległość