Szymon Szmigiel

Interaktywna gra wiatrowki.pl

Grupa AMP Media przygotowała nowy projekt z dziedziny marketingu interaktywnego dla Polskiego Portalu Strzeleckiego Wiatrowki.pl. Gra Kolter CUP wykonana w technologii Flash jest elementem szerszej kampanii promującej strzelectwo sportowe oraz serwis Wiatrowki.pl. Patronat medialny objęła Wirtualna Polska, a kampanię internetową monitoruje firma Gemius S.A. „Międzynarodowy Wirtualny Puchar w Strzelectwie Sportowym to gra o formule zaprojektowanej […]

Interaktywna gra wiatrowki.pl więcej »

Baby Dreams – „Wszystko czego oczekujesz od dobrej marki…”

Firma Baby Dreams producent wózków dziecięcych zorganizowała konkurs dla internautów pod hasłem „Wszystko czego oczekujesz od dobrej marki…”. Kompleksowym przygotowaniem konkursu, jak i zakupem mediów zajęła się Agencja Interaktywna AMP Media. Konkurs potrwa do 9 maja br. „Celem przygotowanej przez AMP Media kampanii jest promocja marki Baby Dreams oraz zbudowanie świadomości marki wśród użytkowników Internetu”

Baby Dreams – „Wszystko czego oczekujesz od dobrej marki…” więcej »

Bron.pl sponsorem „Detektywa”

Portal Obronny Bron.pl rozpoczyna sponsoring serialu „Detektyw”, jednego z najpopularniejszych programów tego typu w telewizji polskiej. Program „Detektyw” obecny ponownie od kilku tygodni na antenie TVN gromadzi w każdą środę około 4 milionów telewidzów. „Ze względu na nasze wcześniejsze działania prowadzone wspólnie z Detektywem Krzysztofem Rutkowskim, sponsoring programu został automatycznie wpisany w strategię rozwoju marki

Bron.pl sponsorem „Detektywa” więcej »

Scroll to Top