Tomasz Karwatka

Divante inwestuje w inteligentny system rekomendacji Quartic

Data Force Group, twórca Systemu Rekomendacyjnego Quartic zyskał partnera strategicznego i inwestora – Divante. Obie firmy połączyły siły na rynku e-commerce zawiązując w dniu 13 maja firmę Quartic, w której Divante objęło mniejszościowe udziały.

W IAB Polska powstała grupa robocza ds. e-commerce

W ramach IAB Polska powołano nową grupę roboczą dedykowaną e-commerce. Grupa stawia sobie za cel zwiększenie udziału zakupów internetowych w wydatkach konsumentów oraz kreowanie pozytywnego wizerunku sklepów i zakupów online.

Autentika i Divante nawiązują współpracę

Agencja interaktywna Autentika i Divante, specjalizująca się w rozwiązaniach e-Commerce rozpoczęły współpracę, której celem jest zwiększenie kompetencji obu firm oraz obsługa złożonych projektów.

Narzędziownik Użyteczności od Ideacto

Agencja konsultingowa Ideacto opublikowała dokument zawierający szczegółowy opis narzędzi badań użyteczności stosowanych w firmie. Dzięki Narzędziownikowi Użyteczności każdy może samodzielnie przeprowadzić testy użyteczności, narzędziownik został stworzony jako zestaw gotowych do wykorzystania formatek, wraz z komentarzem.

Powstaje kompleksowe źródło wiedzy o eCommerce

Celem publikacji jest odpowiedź na większość pytań dotyczących prowadzenia sprzedaży w Sieci. Publikacja przeznaczona będzie dla menadżerów, właścicieli lub przyszłych właścicieli sklepów internetowych. Przybrać ma formę tradycyjnej książki ale również eBooka, Audiobooka oraz serwisu WWW. Inicjatorami przedsięwzięcia są Tomasz Karwatka i Wojciech Kyciak zaangażowani w branżę e-commerce od lat.

Przewiń do góry