TVP

Rusza tvp.pl – nowy multimedialny portal Telewizji Polskiej

Ponad 8 tysięcy audycji, aktualny program TVP, informacje o gwiazdach, konkursy i ekskluzywne materiały wideo – wszystko to pod jednym adresem: tvp.pl. 22 października ruszyła wersja beta nowego multimedialnego portalu Telewizji Polskiej, który wkrótce zastąpi dotychczasowe strony internetowe publicznego nadawcy – tvp.pl i itvp.pl. – Działalność w Internecie to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju TVP […]

Rusza tvp.pl – nowy multimedialny portal Telewizji Polskiej więcej »

Konkurs MULTIMEDIA Doliny Kreatywnej

Projektujesz strony WWW? Tworzysz animacje komputerowe, artystyczne prezentacje multimedialne, video-art? Zgłoś się do konkursu MULTIMEDIA Doliny Kreatywnej, projektu stypendialnego Telewizji Polskiej S.A. Termin nadsyłania prac mija 10 października 2008r. Na zwycięzców czeka 15 000 zł do podziału. Konkurs adresowany jest do młodych twórców (14-25 lat). Jedna osoba może zgłosić na konkurs maksymalnie po jednej pracy

Konkurs MULTIMEDIA Doliny Kreatywnej więcej »

750 tysięcy osób obejrzało Igrzyska w sieci

Ponad 5 milionów razy internauci oglądali materiały wideo z Pekinu na stronie pekin.tvp.pl. Stronę podczas Igrzysk odwiedziło prawie 750 tysięcy unikalnych użytkowników. Podobnego przedsięwzięcia na taką skalę nikt dotąd w Polsce nie zrealizował. Żadna internetowa transmisja w sieci nie cieszyła się tak dużym zainteresowaniem. – Internetowe transmisje telewizji publicznej z Igrzysk w Pekinie zarówno pod

750 tysięcy osób obejrzało Igrzyska w sieci więcej »

35 tys. zł za 30 – sekundową reklamę

300 – 22 500 zł w TVN-ie i od 700 do 35 300 zł w TVP1 – ile kosztuje dzisiaj reklama telewizyjna? Serwis inwestycje.pl postanowił sprawdzić ile reklamodawca musi zapłacić za reklamę swojego produktu w telewizji. Pomimo dynamicznego rozwoju nowych mediów reklamowych (zwłaszcza Internetu), palma pierwszeństwa na rynku reklamowym w dalszym ciągu należy do telewizji.

35 tys. zł za 30 – sekundową reklamę więcej »

Ligthouse Consultants rozpoczęła współpracę z MySpace Polska

Agencja Lighthouse Consultants podpisała umowę z MySpace Polska na kompleksową obsługę PR. Do obowiązków Agencji należy doradztwo strategiczne, promocja usług oferowanych przez serwis, relacje z mediami, oraz wsparcie przy organizacji wydarzeń specjalnych. Agencja została wybrana na drodze konkursu ofert. Lighthouse Consultants posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze klientów z branży medialnej. Na stałe Agencja współpracuje między

Ligthouse Consultants rozpoczęła współpracę z MySpace Polska więcej »

10 lat Astry na polskim rynku

Astra Polska jest jednym z europejskich oddziałów największego światowego operatora satelitarnego SES, podobnie ASTRA Iberica (Hiszpania), ASTRA Deutschland (Niemcy), ASTRA France (Francja), ASTRA (GB) (Wielka Bryatnia) oraz ASTRA CEE (Czechy, Węgry, Słowacja i inne). W tym roku ASTRA Polska obchodzi dziesięciolecie swojego powstania. Pierwszym historycznie klientem ASTRY w Polsce było radio RMF, które rozpoczęło nadawanie

10 lat Astry na polskim rynku więcej »

Klienci telewizji cyfrowych słono zapłacą za cyfryzację

Optymalnym modelem cyfryzacji dla Polski jest zapewnienie wolnej konkurencji w zakresie cyfrowych platform technologicznych oraz wśród operatorów tych platform – wynika z najnowszego raportu Instytutu Globalizacji pt. „Korzyści z wolnej konkurencji na rynku telewizji cyfrowej w Polsce”. Z raportu, opublikowanego w piątek 23 maja, wynika, że kluczowym elementem sprawnej cyfryzacji są zagadnienia technologiczne. – Dla

Klienci telewizji cyfrowych słono zapłacą za cyfryzację więcej »

Scroll to Top