Wakacje.pl

Jeśli nie Tunezja to gdzie?

Ktoś traci, ktoś inny w to miejsce zyskuje. Prawda prosta, znana od wieków. W ubiegłym roku z powodu wewnętrznych problemów ewidentnie straciła Grecja. W tym prawdopodobnie straci Tunezja. Media spekulują też o innych krajach Afryki Północnej. A kto może zyskać w miejsce Tunezji? Gdzie powinniśmy wjechać, aby spokojnie odpocząć?

Enovatis wyprzedza konkurencję

Mimo drugiego trudnego dla branży roku i wynikających z tego spadków w sprzedaży Enovatis pozostaje liderem e-turystycznego rynku. Wrocławski Travelplanet.pl S.A. w połowie listopada ogłosił raport kwartalny za pierwszych 9 miesięcy tego roku. Enovatis S.A. jako spółka nie zobligowana do prezentacji swoich finansów po raz kolejny otwarcie publikuje swoje wyniki cząstkowe i porównuje je z giełdową konkurencją.

Gdzie, z kim i dokąd? – wybory internautów w październiku 2010

Październik to miesiąc poszerzający ścisły sezon turystyczny. Kto w minionym miesiącu zyskał, a kto stracił? Dokąd, z kim, na ile i za ile? Jakie biura, oferty i rezydentów cenią najbardziej klienci internetowi? Portale turystyczne, Wakacje.pl i EasyGo.pl, jak co miesiąc dokonały analizy wyborów zakupowych swoich klientów.

Raport Lato 2010: Gdzie z kim i dokąd?

Za nami sezon turystyczny LATO 2010. Bez wątpienia dla większości firm działających w branży był on trudny. Dla niektórych nawet ostatni. Wakacje.pl i EasyGo.pl, jak co miesiąc dokonały analizy wyborów zakupowych swoich klientów, tym razem podsumowanie dotyczy całego ścisłego sezonu turystycznego LATO 2010.

Fly.pl z własnym Contact Center

Fly.pl usamodzielnia obsługę Contact Center swoich klientów. Przez ponad rok zajmował się tym zespół konsultantów spółki Enovatis. Decyzja ta jest konsekwencją nowej strategii Fly.pl, związanej z majowym przejęciem jej przez płocką spółkę Urlopy.pl.

Lipcowy raport Wakacje.pl i EasyGo.pl

Za nami czerwiec i lipiec, czyli połowa ścisłego sezonu turystycznego na świecie. W ujęciu szkolnym to także półmetek wakacji. Dwa portale turystyczne, Wakacje.pl i EasyGo.pl, jak co miesiąc dokonały analizy wyborów zakupowych swoich klientów.

Przewiń do góry