WEB 2.0

Podaj.net – 80 proc. wzrostu

50 tysięcy – to liczba wymian, jaką niedawno odnotował Podaj.net, największy polski serwis internetowy umożliwiający wymienianie się książkami. Oznacza to ponad 80-procentowy wzrost w stosunku do danych z września 2007 r. (27,5 tysięcy wymian). W okresie pozawakacyjnym użytkownicy serwisu tygodniowo udostępniają do wymiany ok. 3 tysięcy nowych pozycji. W rezultacie w ciągu niespełna 2,5-rocznej działalności […]

Podaj.net – 80 proc. wzrostu więcej »

zanox, Axel Springer i Publigroup – razem już rok

zanox specjalizujący się w modelu „Płać za efekt”, rok temu został przejęty przez największego europejskiego wydawcę Axel Springera oraz międzynarodową grupę multimedialną Publigroup. Od tego momentu firma odnotowuje imponujące wzrosty. Firma założona w 2000 roku w Niemczech rozwija się bardzo dynamicznie zwłaszcza w ostatnim roku. To głównie wynik zaangażowania i efektu synergii osiąganego dzięki nowym

zanox, Axel Springer i Publigroup – razem już rok więcej »

Gdzie reklama przekonuje klienta?

Najnowszy raport Online Publishers Association dowodzi, że reklamy emitowane na stronach internetowych mediów lokalnych wywierają wyraźny wpływ na zachowania konsumentów. Czy w Internecie zapanowała moda na regionalizm? Według raportu „Local Online Media: From Advertising to Action” reklama emitowana w internetowych serwisach lokalnych gazet codziennych skłania aż 46% konsumentów do podjęcia określonych akcji – dokonania zakupu,

Gdzie reklama przekonuje klienta? więcej »

Spaces.pl – reaktywacja

Kreator serwisów WEB 2.0 serwis Spaces.pl rozpoczął działalność we wrześniu ubiegłego roku, pomysłodawcy musieli jednak zawiesić projekt. Nowy inwestor postanowił zakupić istniejącą część serwisu. Rozwój nowych modułów i funkcjonalności, osiągnięcie rentowności do końca 2009 oraz konkursy dla użytkowników – to plany na najbliższe miesiące. „ Pierwszy start serwisu nie powiódł się z powodów organizacyjnych, obecnie

Spaces.pl – reaktywacja więcej »

Brytyjczycy chcą lepszej kontroli w YouTube

Działająca w ramach brytyjskiej Izby Gmin Komisja Kultury, Mediów i Sportu opublikowała raport, w którym zachęca do pełnego nadzorowania zawartości publikowanej w multimedialnych serwisach Web 2.0. Celem tych zabiegów ma być ochrona najmłodszych użytkowników internetu. Zdaniem Komisji społeczności nie walczą wystarczająco mocno z „mroczną stroną sieci”. Parlamentarzyści zalecili więc ostrzejszą kontrolę i wprowadzenie jasnych, twardo

Brytyjczycy chcą lepszej kontroli w YouTube więcej »

Milion dla najlepszego – już tylko miesiąc!

zanox wraz z niemieckim funduszem venture capital – Corporate Finance Partners – ogłosili konkurs na najlepszy projekt internetowy. Zgłoszenia przyjmowane są do końca sierpnia 2008! Nagrodą główną w konkursie jest milion Euro, które zostanie przeznaczone na dofinansowanie rozwoju zwycięskiego pomysłu. Projekty, które mają największe szanse na wygranie powinny bazować na idei WEB 2.0, wykorzystywać jej

Milion dla najlepszego – już tylko miesiąc! więcej »

ILike bardziej podobne do last.fm

Społecznościowy serwis muzyczny iLike ułatwia internautom poznawanie nowych artystów. Jego kolejna wersja umożliwia odsłuchiwanie pełnych wersji utworów (dotychczas limit wynosił 30 sekund). Obsługuje także nową platformę reklamową. Pierwsza funkcja upodabnia iLike do społecznościowego radia last.fm. Muzycznej zawartości dostarcza witryna Rhapsody. Utwory są dostępne nie tylko w głównym serwisie, ale także poprzez aplikacje działające w innych

ILike bardziej podobne do last.fm więcej »

Scroll to Top