Zalando startuje z kategorią Beauty
Klienci z Niemiec jako pierwsi uzyskają dostęp do nowej kategorii Zalando: Beauty. W asortymencie znajdą się kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów, perfumy oraz akcesoria kosmetyczne.
Klienci z Niemiec jako pierwsi uzyskają dostęp do nowej kategorii Zalando: Beauty. W asortymencie znajdą się kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów, perfumy oraz akcesoria kosmetyczne.
Zalando stworzyło dedykowaną platformę Zalando Build, umożliwiającą współpracę ze startupami, które zajmują się personalizacją doświadczeń zakupowych oraz dostarczaniem inspiracji modowych. Swoje pomysły na współpracę z Zalando mogą zgłaszać również startupy z Polski oferujące rozwiązania z zakresu zakupów modowych, m.in. przymiarek, stylizacji i rekomendacji zestawów odzieżowych.
Z początkiem września 2017 roku Zalando uruchomiło dla polskich klientów usługę Zalando Lounge. Jest to internetowy klub zakupowy z codziennymi kampaniami promocyjnymi, który umożliwia klientom zakupy spośród 2500 marek, również premium, przecenionych do -80%.
Po niedawnym udostępnieniu lokalnego asortymentu dwóch berlińskich sklepów adidas,platforma modowa Zalando umożliwia małym przedsiębiorcom i lokalnym sklepom sprzedaż produktów swoim klientom.
Zalando ułatwia sklepom stacjonarnym wejść w cyfrowy handel więcej »
Zalando, jedna z najpopularniejszych platform modowych w Europie, niebawem rozpocznie budowę centrum logistycznego w Gryfinie pod Szczecinem. Docelowo zatrudnienie znajdzie tam około tysiąca osób.
Zalando w tym miesiącu rozpocznie budowę centrum logistycznego w Polsce więcej »
Zalando, jeden z najpopularniejszych sklepów online, przygotowało infografikę przedstawiającą zwyczaje zakupowe Polaków. Co wyróżnia regiony, jak kupujemy, kto jest konsumentem? Na takie pytania starają się odpowiedzieć autorzy.
Trendy zakupowe w polskim Zalando – 62 proc. korzysta z urządzeń mobilnych więcej »