zumi.pl

Startuje kampania wizerunkowa lokalizatora Zumi.pl

Grupa Onet.pl SA rozpoczyna kampanię reklamową lokalizatora internetowego Zumi.pl. Kampania prowadzona będzie w telewizji, radiu, prasie, outdoorze i internecie. Będzie miała charakter wizerunkowy. Stawiamy na przekaz utrzymany w bardzo lekkim tonie, humorystyczne historie i zaskakują-ce skojarzenia, ale jednocześnie podkreślające bardzo jasno jak Zumi.pl ułatwia ludziom ży-cie, dzięki szybkiemu lokalizowaniu potrzebnych im w danym momencie firm, […]

Startuje kampania wizerunkowa lokalizatora Zumi.pl więcej »

Doradcy na aukcję

Goldenegg będzie doradzać Internautom biorącym udział w aukcjach kredytów. To efekt podpisanej umowy pomiędzy spółką i portalem aukcjekredytowe.pl. – Jesteśmy pierwszymi doradcami finansowymi zaangażowanymi w ten projekt – mówi Piotr Skawiński, odpowiadający za e-marketing w Goldenegg – Ta współpraca zapewni darmowe i profesjonalne konsultacje kilkunastu tysiącom użytkowników portalu. Dzięki naszej kooperacji z bankami, zwiększy się

Doradcy na aukcję więcej »

Zumi.pl w telefonach komórkowych

Lokalizator internetowy Zumi.pl i portal Onet.pl uruchomiły dziś mobilną wersję Zumi pod nazwą ZumiLajt, dostępną dla wszystkich użytkowników telefonów komórkowych. Mobilna wersja lokalizatora znajduje się pod adresem zumi.lajt.pl. Serwis ZumiLajt zawiera dokładne mapy i zdjęcia satelitarne Polski oraz bazę ponad miliona danych teleadresowych, firm i instytucji. ZumiLajt oferuje użytkownikom przede wszystkim możliwość natychmiastowego wyszukiwania za

Zumi.pl w telefonach komórkowych więcej »

ZumiWizytówki – nowy produkt reklamowy w Zumi.pl

ZumiWizytówki to zestaw narzędzi reklamowych służących wyróżnieniu i prezentacji firmy użytkownikom lokalizatora Zumi.pl, poszukującym instytucji i firm; wykonawców wszelkich usług, producentów, sklepów, przedsiębiorstw itp. Wśród narzędzi są do dyspozycji: wyróżnienie graficzne firmy na liście z wynikiem wyszukiwania oraz na mapie, rozbudowa strony z opisem profilu działalności firmy (wizytówki) z możliwością umieszczenia w niej dowolnego przekazu

ZumiWizytówki – nowy produkt reklamowy w Zumi.pl więcej »

Zumi.pl odwiedziło blisko 1.8 mln użytkowników

Pierwszy polski lokalizator internetowy w niespełna trzy tygodnie od swojej premiery osiągnął: blisko 1,8 miliona użytkowników, ponad 15 milionów odsłon oraz zasięg przekraczający 12,5% Dzięki opublikowanym pod koniec czerwca przez Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) oraz firmę badawczą Gemius S.A., badaniom Megapanel PBI/Gemius – standard badania polskiego internetu – znane są już wyniki

Zumi.pl odwiedziło blisko 1.8 mln użytkowników więcej »

Przegląd prasy 2007-07-05

Zumi.pl zdobył 1,8 mln użytkowników Google dla organizacji pozarządowych Dwunasty zakup Google w 2007 r. Plus ma nowego prezesa IAB Polska: zmiany Zumi.pl zdobył 1,8 mln użytkowników Prawie 1,8 mln użytkowników zdobył w pierwszym miesiącu działania serwis Zumi.pl. Jego właściciel – portal Onet.pl – uważa projekt za sukces Gazeta.pl http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4291195.html?skad=rss Google dla organizacji pozarządowych Kolejna

Przegląd prasy 2007-07-05 więcej »

PCM partnerem Onet.pl

Niedawno wystartował lokalizator internetowy www.zumi.pl. Bazy teleadresowe do Projektu dostarcza Spółka Polskie Centrum Marketingowe. PCM odpowiedzialne jest również za obsługę infolinii. Serwis www.zumi.pl to mapa Polski z bazą adresów firm i instytucji. Projekt  łączy w sobie dane adresowe, mapy satelitarne oraz mapy wektorowe całej Polski z drogami i ulicami miast. Mapy w serwisie pokrywają aż

PCM partnerem Onet.pl więcej »

Scroll to Top