home.pl, dostawca usług internetowych, wprowadza nowy cennik usług rejestracji i utrzymania domen internetowych, dwukrotnie podwyższa transfer oraz modyfikuje ofertę usług hostingowych.
Od 1 lipca 2005 r. koszt rejestracji i rocznego utrzymania nazwy w domenie krajowej .pl wyniesie tylko 90 zł netto. home.pl obniży również ceny rejestracji i utrzymania nazw w domenach funkcjonalnych (np. com.pl, net.pl, org.pl) do 70 zł netto. Zmiany cen nie mają charakteru promocyjnego i nie są obwarowane koniecznością zawierania kontraktów terminowych przez Klientów firmy.
– Regularna ofert usług rejestracji i utrzymania domen home.pl jest obecnie najbardziej atrakcyjną na rynku. Zaoferujemy najniższe ceny domen, jednocześnie dając użytkownikom pełną swobodę w zakresie zarządzania nimi – bez konieczności zawierania umów terminowych jak czyni to wielu konkurentów. Wprowadzenie kolejnych obniżek cen domen internetowych planujemy dokonać już jesienią – mówi Krystian Stypuła, dyrektor Biura Obsługi Klienta home.pl
W pierwszym półroczu 2005 r. home.pl, jako partner Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej, pozyskał obsługę ponad 10 tys. domen z końcówką .pl (nowe rejestracje domen oraz przeniesienie obsługi od innych rejestratorów). Firma obsługuje obecnie blisko 35 tys. domen, co daje mu ponad 15 proc. udział w rynku.
1 lipca 2005 r. home.pl zmodyfikuje również część parametrów serwerów wirtualnych Business Server i Business Server PRO. W obu przypadkach zwiększony zostanie dwukrotnie limit transfer ruchu (dla usług WWW, FTP, poczta elektroniczna). Wyniesie on odpowiednio 240 i 360GB rocznie. Użytkownicy serwerów wirtualnych w home.pl będą mogli również skorzystać z większej ilości baz danych MySQL i PostgreSQL. Funkcjonalność Business Server PRO zostanie rozszerzona o usługę FTPbox umożliwiającą bezpieczne tworzenie 'serwerów w serwerze’ (możliwość utrzymywania nieograniczonej liczby serwisów WWW w ramach jednego konta). Zmiany parametrów i rozszerzenie funkcjonalności usług nie pociąga za sobą zmian w cenniku home.pl.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.