home.pl, dostawca usług internetowych, wprowadza nowy cennik usług rejestracji i utrzymania domen internetowych, dwukrotnie podwyższa transfer oraz modyfikuje ofertę usług hostingowych.
Od 1 lipca 2005 r. koszt rejestracji i rocznego utrzymania nazwy w domenie krajowej .pl wyniesie tylko 90 zł netto. home.pl obniży również ceny rejestracji i utrzymania nazw w domenach funkcjonalnych (np. com.pl, net.pl, org.pl) do 70 zł netto. Zmiany cen nie mają charakteru promocyjnego i nie są obwarowane koniecznością zawierania kontraktów terminowych przez Klientów firmy.
– Regularna ofert usług rejestracji i utrzymania domen home.pl jest obecnie najbardziej atrakcyjną na rynku. Zaoferujemy najniższe ceny domen, jednocześnie dając użytkownikom pełną swobodę w zakresie zarządzania nimi – bez konieczności zawierania umów terminowych jak czyni to wielu konkurentów. Wprowadzenie kolejnych obniżek cen domen internetowych planujemy dokonać już jesienią – mówi Krystian Stypuła, dyrektor Biura Obsługi Klienta home.pl
W pierwszym półroczu 2005 r. home.pl, jako partner Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej, pozyskał obsługę ponad 10 tys. domen z końcówką .pl (nowe rejestracje domen oraz przeniesienie obsługi od innych rejestratorów). Firma obsługuje obecnie blisko 35 tys. domen, co daje mu ponad 15 proc. udział w rynku.
1 lipca 2005 r. home.pl zmodyfikuje również część parametrów serwerów wirtualnych Business Server i Business Server PRO. W obu przypadkach zwiększony zostanie dwukrotnie limit transfer ruchu (dla usług WWW, FTP, poczta elektroniczna). Wyniesie on odpowiednio 240 i 360GB rocznie. Użytkownicy serwerów wirtualnych w home.pl będą mogli również skorzystać z większej ilości baz danych MySQL i PostgreSQL. Funkcjonalność Business Server PRO zostanie rozszerzona o usługę FTPbox umożliwiającą bezpieczne tworzenie 'serwerów w serwerze’ (możliwość utrzymywania nieograniczonej liczby serwisów WWW w ramach jednego konta). Zmiany parametrów i rozszerzenie funkcjonalności usług nie pociąga za sobą zmian w cenniku home.pl.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AITylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AI, podczas gdy 46,2% nie wykorzystuje żadnych narzędzi sztucznej ...
- Brand24: Prowly zaprasza do sprzedaży akcji po 50,10 PLNProwly.com sp. z o.o. (“Prowly”), podmiot z Grupy Semrush Holdings, Inc. (“Semrush”), który posiada 76,99% akcji w kapitale zakładowym notowanej ...
- Cashback – 70% Polaków zna tę usługę zakupowąCashback staje się coraz bardziej pożądanym benefitem zakupowym wśród polskich konsumentów. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny, niemal 70 proc. ...
- PARP: 600 tys. zł wsparcia dla startupów z Polski WschodniejJuż 1 kwietnia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uruchomi kolejny nabór wniosków w działaniu FEPW 01.01 Platformy startowe dla nowych ...