Sieć behavia realizuje we współpracy z ARBOinteractive CEE działania promujące wśród polskich internautów Chorwację. Reklamy emitowane są wyłącznie osobom zainteresowanym wyjazdami wakacyjnymi. Zleceniodawcą kampanii jest chorwacka agencja AdLink Internet Media.
Zamierzeniem działań prowadzonych w sieci behavia jest wypromowanie Chorwacji jako miejsca wypoczynku Polaków. W tym celu banery stargetowano na internautów o profilu Podróżnicy, a więc osoby aktywnie spędzające czas wolny, zainteresowane podróżami lub planujące wyjazd.
„Oferta sieci behavia w zakresie targetowania behawioralnego jest atrakcyjna nawet dla najbardziej wymagających europejskich reklamodawców. Wśród szerokiego wachlarza profili każdy znajdzie ten, w którym mieści się jego grupa docelowa” – mówi Aleksandra Ośko, International Sales Manager w ARBOinteractive CEE. „Nasi zachodni Klienci są zaskoczeni tym, jak dynamicznie rozwija się w Polsce targetowanie behawioralne, zwłaszcza, że w krajach takich jak Niemcy, Austria, czy Francja nadal jest to stosunkowo nowy trend. Jako, że dostajemy wiele zapytań o behavię jestem przekonana, że wkrótce będziemy realizować kampanie dla wielu innych zagranicznych klientów” – dodaje.
W kampanii promującej Chorwację wykorzystano płaskie formy reklamowe – Billboard, Skyscraper i Rectangle. Emisja banerów wyłącznie osobom o profilu Podróżnicy możliwa jest dzięki wykorzystaniu zaawansowanych mechanizmów targetowania behawioralnego. System opracowuje profile internautów na postawie odwiedzanych przez nich stron internetowych oraz danych demograficznych i stylu życia. Następnie lokalizuje użytkowników o danym profilu niezależnie od witryny, na której w danym momencie przebywają. Kampanię promującą Chorwację zaplanowano do końca czerwca br.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.