Już od 27 lutego firma Sferia wprowadza do swojej oferty nową taryfę NOMADex 0. Taryfa oferowana będzie w promocji do końca marca. Głównym założeniem taryfy będzie brak abonamentu, a klienci będą płacili jedynie za wykonane połączenia lub dodatkowe usługi.
W Taryfie NOMADex 0 przez cały okres (12/24/36 miesięcy) obowiązywania umowy, niezależnie od jego długości, użytkownik nie będzie musiał płacić abonamentu. Dodatkowo koszt aktywacji telefonu to jedynie 1 zł brutto.
Wprowadzenie tej taryfy jest ukłonem w stronę wszystkich abonentów, którzy chcą płacić jedynie za połączenia. Brak abonamentu sprawia, że nie ma tzw. stałych kosztów. Jest to bardzo ważne np. w przypadku młodych niezależnych osób, ale i też emerytów. – mówi Izabela Pelc, Dyrektor do spraw Marketingu i Sprzedaży w sieci Sferia.
Ceny połączeń lokalnych, międzymiastowych oraz na numery stacjonarne do krajów UE i USA w będą wynosić 24 gr. brutto. Pozostałe usługi i ceny połączeń będą odpowiadały taryfie NOMADex 30. Urządzeń z abonamentem 0 zł nie będzie można łączyć w Pakiety Rodzinne tak jak w przypadku taryf Nomadex 30 i 100. Taryfa Nomadex 0 nie będzie posiadała żadnych darmowych minut.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.