Decyzją światowych władz Grupy Publicis oraz Saatchi & Saatchi, 1 kwietnia br. prace prowadzone dotychczas przez Team One, jak również wszelkie zobowiązania tego podmiotu, przejmuje Saatchi & Saatchi Communications. Jednocześnie spółka Team One kończy swoją działalność.
– Zmiana ta związana jest z optymalizacją procesów biznesowych w strukturach globalnych, jak również
i polskim oddziale Saatchi & Saatchi. Restrukturyzacja w tym obszarze była planowana od dłuższego czasu jako ostatni akord przebudowy Grupy w Polsce – mówi Igor Kaleński, prezes Grupy Saatchi & Saatchi w Polsce.
Większość pracowników likwidowanej spółki będzie kontynuować pracę w innych jednostkach biznesowych Grupy. Wszyscy klienci Team One są obecnie informowani o restrukturyzacji i wynikających z niej zmianach w zakresie obsługi klienta. Szefostwo Saatchi & Saatchi podkreśla, że jednym z priorytetów podczas realizacji zmiany jest zachowanie ciągłości prac wykonywanych na rzecz dotychczasowych klientów likwidowanej jednostki.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.