Pogłoski o tym, że TechCamp #3 będzie ważnym wydarzeniem, nie były przesadzone. Dowód? Ponad 450 rejestracji na wydarzenie i niewiele mniej uczestników krakowskiego barcampu.
To było prawdziwe święto nowych technologii. Jeden z największych klubów w mieście przeżył prawdziwe oblężenie. Dobór prelegentów, networking w kuluarach, świetne miejsce plus wizja wygranej jednego z dwóch smartfonów Nokia Lumia 800 – to były wystarczające powody, by ten wieczór spędzić na TechCampie.
Część merytoryczną rozpoczął ekspert Microsoft. Bartłomiej Zass, ISV Developer Evangelist marki naświetlił możliwości jakie roztacza przed użytkownikami ogłoszona w październiku 2011 wersja Windows Phone. Główna idea? Zgodnie z zaleceniami interfejsu Metro ma być prosto i intuicyjnie. Najważniejsze funkcje dostępne z poziomu ekranu głównego, a do tego wszystkie aplikacje i kontakty zamknięte w formie funkcjonalnych kafelków.
Po podróży od podstaw oprogramowania aż do kwestii monetyzacji, Bartłomieja Zassa na scenie zastąpił ekspert Compendium CE – Michał Dziadkowiec, na co dzień główny programista na platformę iOS oraz Web Media Specialist. Specjalista zaserwował obecnym na sali technologiczny przewodnik po tworzeniu aplikacji na urządzenia mobilne, w tym naświetlił kwestie związane z HTML5, PhoneGap czy Appcelerator Titanium.
Głos przejęła po nim Anna Godek-Biniasz, PR&Marketing Manager w iPlacement. Pokazała jakie drogi zarabiania są dostępne. Aplikacje można tworzyć na zamówienie zewnętrznych firm, pisać systemy i próbować sprzedawać na własną rękę lub oddać monetyzację produktów partnerom.
Ci, którzy myślą o wkroczeniu na jedną z tych ścieżek, dzięki kolejnej prezentacji dostali świetne case studies do przeanalizowania. Przegląd najciekawszych polskich aplikacji na telefon przygotowali na TechCamp studenci Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie – Michał Cudny oraz Grzegorz Unijewski.
Na koniec tej odsłony barcampu prelegenci zasiedli do debaty o przyszłości Windows Phone. Czy podoła konkurencji i zdoła przekonać do nowego interfejsu? Jaki target obiorą specjaliści marketingowi marki? To tylko niektóre kwestie poruszane w czasie panelu dyskusyjnego.
Wszyscy, którzy zarejestrowali się na TechCamp #3 i wzięli udział w wydarzeniu są teraz w kolejce oczekujących do dwóch smartfonów Nokii Lumia 800. Aby zawalczyć o nagrodę trzeba stworzyć aplikację mobilną i do 30 maja opublikować ją na Marketplace. Pierwszy krok to jednak wysłanie swojego zgłoszenia pod adres [email protected] w terminie do 24 marca i oczekiwanie do końca miesiąca na szczegółowe informacje o konkursie od zespołu Microsoft. Wygrają najbardziej oryginalne i wyróżniające się jakością projekty. Więcej informacji na www.techcamp.pl.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.