TechCamp #8 – zoom na e-commerce

Opublikowano: 29 marca 2013. Kategoria: Rynek. Tagi:

O tym, jak z perspektywy kodu wygląda praca nad platformami sprzedażowymi usłyszeć będzie można w czasie ósmego TechCamp, już 17 kwietnia.

techcamp_logo_maleNa sukces każdego sklepu internetowego wpływa technologia. To ona pozwala na zakupy z wirtualnym koszykiem, bezpieczeństwo danych i płatności online. To na poziomie kodu buduje się silniki rekomendacji, pracuje nad zwiększaniem konwersji, optymalizacją wydajności czy dzieleniem klientów na segmenty. I dlatego, e-commerce development będzie tematem głównym ósmego odcinka TechCampu. Spotkanie rusza 17 kwietnia o godz. 19 w krakowskim klubie Lizard King (św. Tomasza 11a).

Udział w wydarzeniu jest tradycyjnie bezpłatny, wystarczy zarejestrować się poprzez formularz na tej stronie. Organizatorzy, oprócz specjalistycznej wiedzy i gorącej atmosfery, zapewniają również pizzę dla każdego uczestnika.

Na wydarzenie zaprasza organizator Akademia Unity wraz z partnerami – Microsoft BizSpark oraz Krakowskim Parkiem Technologicznym. Nasza Redakcja jest patronem medialnym wydarzenia. Więcej informacji na www.techcamp.pl oraz www.facebook.com/techcamppl.

Dawid ZarazińskiTechCamp #8 – zoom na e-commerce

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.