Operator telefonii stacjonarnej Tele2, uruchomił nową stronę internetową. Przed nowym serwisem postawiono dwa zadania: uproszczenie procesu rozpoczęcia korzystania przez klientów z usług firmy oraz odświeżenie wizerunku marki. Za stworzenie nowej wersji strony odpowiedzialna była agencja interaktywna OS3 multimedia.
– Mamy już ponad milion klientów. Nasza nowa strona internetowa dzięki zastosowaniu zasad użyteczności ma być czytelna i łatwa w nawigacji dla wszystkich naszych obecnych i potencjalnych klientów, bez względu na zakres ich doświadczeń z Internetem – mówi Oliver Rockstein, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Tele2.
Nowa wersja serwisu zawiera funkcjonalności ułatwiające potencjalnym, prywatnym i biznesowym klientom zapoznanie się z ofertą połączeń telefonicznych i internetowych. Wkrótce dostępna będzie funkcja doradcy on-line, czyli aplikacja pozwalająca na podstawie kilku pytań dobrać optymalną taryfę dla określonego klienta. Do dyspozycji internautów przekazane zostały także formularze umów i poleceń zapłaty.
Nacisk w projektowaniu strony www.tele2.pl położony został na łatwość nawigacji i szybki dostęp do informacji. Obszerne dane, w tym prezentacja usług i cenników, zostały uporządkowane według typu i grupy docelowej. Do informacji o ofercie można dotrzeć z poziomu strony głównej za pomocą maksymalnie dwóch kliknięć myszką.
Agencja interaktywna OS3 multimedia specjalizuje się w tworzeniu strategii, budowaniu wizerunku Klienta oraz kształtowaniu trwałych więzi z otoczeniem poprzez Internet i nowe media.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.