Pisaliśmy niedawno o dwóch sposobach działania posiadaczy domen odnoszących się do popularnych zjawisk (film Avatar i serwis YouTube). Dziś, w dniu w którym Google odkrywa swoje „telefoniczne” karty, warto przyjrzeć się dwóm nazwom – Nexusone.com oraz Nexus1.com – które wydawałyby się oczywistym wyborem w promocji urządzenia Nexus One. Ale jak można się domyślić, nie należą do korporacji z Mountain View.
Domena Nexusone.com zarejestrowana jest przez osobę prywatną z amerykańskiego Portland, ale przekierowuje do serwisu filipińskiej firmy zajmującej się… wytwarzaniem i dystrybucją sprzętu dla górnictwa i budownictwa. Nexus1.com również zarejestrowana przez osobę prywatną (mieszkańca amerykańskiego Houston) do niedawana jeszcze nie prowadziła w żadne miejsce, teraz jest zaparkowana.
Można zadać pytanie: jak to możliwe, że firma taka jak Google nie zabezpieczyła już miesiące temu wspomnianych wyżej domen? Kosztowałyby zapewne grosze. A tak ich właściciele wygrali na domenowej loterii – jeśli będą potrafili to wykorzystać oczywiście.
Pierwszą recenzję telefonu Nexus One od Google znaleźć można w serwisie Engadget.
Źródło: The Domains
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.