Telepolis.pl, jeden z najdłużej działających serwisów opisujących branżę telekomunikacyjną, dołączył do sieci reklamowej Evolution Media Net.
Serwis ma bardzo wartościową pod względem reklamowym grupę docelową. Dodatkową wartością jest fakt, że redakcja jest świetnie poinformowana i często jako pierwsza publikuje informacje o nowościach wprowadzanych przez naszych operatorów. Czyni to Telepolis.pl bardzo opiniotwórcze w swojej branży medium – powiedział Karol Kowalski, odpowiedzialny w Evolution Media Net za współpracę z witrynami.
Wcześniej Telepolis.pl współpracował z siecią reklamową AdTotal. Serwis będzie oferowany w takich kanałach jak Technology&Internet, Biznes i Gospodarka, oraz Big City Life.
Serwis odwiedza ponad pół miliona użytkowników, którzy generują ponad 6 mln odsłon.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.