W 2008 roku, po ponad 7 latach samodzielnego funkcjonowania, dwie duże agencje interaktywne – poznańska Conecto oraz warszawska isens – zdecydowały się na połączenie swoich sił. W wyniku fuzji na polskim rynku marketingu interaktywnego pojawił się nowy, duży gracz – agencja GoldenSubmarine.
Rok po fuzji, agencja GoldenSubmarine może pochwalić się ponad 50 aktywnymi klientami, których obsługuje już 60 specjalistów od marketingu interaktywnego w dwóch oddziałach – poznańskim i warszawskim. W ciągu minionego roku agencja zrealizowała kluczowe projekty dla takich marek jak: Big Star, Media Markt, Saturn, Skoda, Volkswagen, czy też Warka.
– To był dla nas wszystkich bardzo pracowity rok. Sprawna realizacja fuzji wymagała od nas sporego zaangażowania. Odczuwamy już jej pozytywne efekty, które są zgodne ze scenariuszem rozwoju agencji – mówi Grzegorz Krzemień, wiceprezes GoldenSubmarine.
Rok 2008 agencja GoldenSubmarine poświęciła jednak nie tylko na działalność komercyjną. Jako jeden z członków IAB (Interactive Advertising Bureau) przyjęła również na siebie rolę edukatora rynku. Pracownicy agencji dzielą się swoją wiedzą, prowadząc między innymi prelekcje w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ponadto, GoldenSubmarine zorganizowała konkurs o nazwie Interaktywny Batyskaf. To konkurs przeznaczony dla studentów, promujący marketing interaktywny.
Najbliższe plany agencja skupia wokół rozbudowy działów strategii, jakości oraz nowych technologii. Szczególny nacisk chce również położyć na rozbudowę narzędzi badawczych, które pozwolą na jeszcze lepszą obsługę klientów. Agencja ma także w planach pozyskiwanie nowych firm, poprzez „akwizycję”.
– Obserwujemy, że rynek agencji interaktywnych coraz bardziej się konsoliduje – zwłaszcza teraz, w okresie spowolnienia gospodarczego. Zamierzamy aktywnie wykorzystać te czynniki i w kolejnym roku zwiększyć przychody przynajmniej o 25% – mówi Michał Grzybkowski, prezes GoldenSubmarine. Chciałbym również zwrócić uwagę na nasz wynik finansowy, który osiągnęliśmy pomimo dużych wydatków związanych z fuzją.
Od samego początku nad rozwojem GoldenSubmarine czuwa kompetentna kadra zarządzająca, której członkowie, pracując dla czołowych polskich i zagranicznych korporacji, budowali polski rynek marketingu interaktywnego. Management GoldenSubmarine tworzą: Michał Grzybkowski (prezes odpowiedzialny za finanse i kontakty technologiczne z siostrzanymi firmami: datacenter beyond.pl oraz Gamesnet.pl – platforma advergamingowa), Grzegorz Krzemień (wiceprezes odpowiedzialny za jakość oraz marketing i PR), Marcin Gruca (członek zarządu odpowiedzialny za sprawną realizację prac agencji) oraz Marta Krysik (dyrektor zarządzający).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.