Rada Badania Megapanel PBI/Gemius podjęła decyzję o włączeniu aplikacji i witryny do jednego drzewka. Przyspieszono również czas oczekiwania na wyniki o około trzy tygodnie.
Przyjęcie nowej metodologii podyktowane zostało potrzebą wypracowania nowego standardu pomiaru korzystania z aplikacji. Dotychczas witryny, ujęte w badaniu prezentowane były osobno.
Wprowadzenie wspólnej prezentacji aplikacji i witryn to jedna z najistotniejszych zmian, umożliwiająca prezentację potencjału właściciela, który dysponuje zarówno serwisem internetowym, jak i aplikacją. Dzięki kilkumiesięcznej pracy specjalnej grupy roboczej nad nową metodologią pomiaru aplikacji oraz wiedzy, doświadczeniu, zasobom i technologii wspólników PBI, dostosowaliśmy badanie pomiaru do potrzeb rynku. Z niecierpliwością czekamy także na drugą z obiecanych zmian, czyli przyspieszenie publikacji wyników – zaznacza Andrzej Garapich, prezes zarządu Polskie Badania Internetu.
Rada Badania Megapanel PBI/Gemius wprowadziła w związku z tą zmianą dwa nowe wskaźniki: „Uruchomione aplikacje (%)” oraz „Użytkownicy i uruchomione aplikacje (%)”.
Skrócenie czasu oczekiwania na rezultaty Megapanelu PBI/Gemius to kolejny cel, jaki sobie wyznaczyliśmy. Jesteśmy przekonani, że zmiany, które będziemy systematycznie wprowadzać pozwolą nam na jeszcze dokładniejsze badanie polskiego Internetu – podkreśla Małgorzata Wołejko, Megapanel Team Manager w Gemius SA.
Wprowadzenie jednego drzewka od wyników aplikacji i witryn ukaże się w wynikach za marzec, natomiast termin przyspieszenia publikacji wyników podany zostanie w ciągu najbliższych tygodni.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.